728 x 90

تجمع‌های اعتراضی در لوشان ،اهواز، رودبار کرمان و بجنورد

تجمع کشاورزان
تجمع کشاورزان

تجمع اعتراضی کارگران سیمان لوشان


امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، گروهی از کارگران کارخانه تعطیل شده سیمان لوشان در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت شغلی خود، در مقابل ساختمان این کارخانه دست به تجمع زدند.

قیام

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل استانداری خوزستان

شنبه ۱۳ اردبیهشت ۹۹ تجمع کارکنان آبفا اهواز و روستایی مقابل استانداری خوزستان در اعتراض به ادغام این دو شرکت در آبفاخوزستان‌.

اعتراض کشاورزان رودبار جنوب در استان کرمان

کشاورزان منطقه رودبار جنوب در استان کرمان در اعتراض به قیمت پایین خرید گوجه‌فرنگی و پیاز، جاده رودبار را بستند.

قیمت خرید هر کیلو گوجه فرنگی و پیاز از کشاورزان به زیر ۱۰۰۰ تومان رسیده و کشاورزان معترض به کارگزاران رژیم نسبت به ادامه این وضعیت هشدار دادند. هر کیلو پیاز و گوجه فرنگی در سایر نقاط کشور بین ۷ تا۱۰ هزارتومان بفروش می رسد.

کشاورزان میناب در استان هرمزگان نیز معترضند که محصول پیاز آنها بین ۵۰۰تا ۷۰۰تومان خریداری می شود.

قیام

تجمع اعتراضی مدیران کودکستان‌ها و مهدهای کودک بجنورد

روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹، مدیران کودکستان‌ها و مهدهای کودک بجنورد در اعتراض به عدم حمایت مالی برای جبران ضرر و زیان بدنبال تعطیلی در چارچوب مقابله با شیوع بیماری کووید۱۹ دست به‌تجمع اعتراضی مقابل اداره کل بهزیستی رژیم در استان خراسان شمالی زدند.

در این تجمع تعدادی از مدیران و معلمان مهدکودک‌ها و همچنین جمعی از پرسنل خدماتی این مجموعه ها حضور داشتند.

قابل یادآوری است که در استان خراسان شمالی بیش از دویست و پنجاه مهدکودک در مناطق روستایی و شهری دایر میباشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا از ابتدای اسفند ماه تمامی این مراکز آموزشی تعطیل میباشند و بسیاری از کارکنان آنها تا به‌امروز حقوق ماه‌های اسفند و فروردین را دریافت نکرده اند.

بیش از ۱۵۰۰ نفر در این مراکز آموزشی مشغول فعالیت هستند که اکثرا در مدت همه‌گیری کرونا حقوق دریافت نکرده اند. تعداد قابل ملاحظه‌ای از این کارکنان به دلیل نداشتن قرارداد و بیمه حتی نمیتوانند برای دریافت بیمه‌ای بیکاری اقدام کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cca6252-3f7f-4e27-a681-0b2488bc4351"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات