728 x 90

تأکید مارک اسپر و ژنرال میلی بر بازدارندگی در برابر رفتار بد رژیم ایران

ژنرال مارک میلی و مایک اسپر
ژنرال مارک میلی و مایک اسپر

وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی بر ایستادگی در مقابل جنگ‌افروزیهای رژیم آخوندی در منطقه تأکید کردند.

سایت وزارت دفاع آمریکا روز ۲۶فروردین نوشت: مایک اسپر وزیر دفاع آمریکا گفت:‌ عملیات آزادی دریانوردی و گشت‌زنی در دریای آزاد انجام می‌دهیم تا آزادی دریانوردی در سراسر جهان را تضمین کنیم و در برابر رفتار بد رژیم ایران بازدارندگی ایجاد می‌کنیم.

 

ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز گفت: ما در افغانستان، عراق و سوریه درگیر هستیم چون نیروهای ما آنجاها حضور دارند در این مناطق خشونت وجود دارد. علاوه بر آن ویروس و پاندمی کرونا گسترش یافته است. برخی از اطلاعاتی که از ایران می‌آید ابعاد این پاندمی را نشان می‌دهد. شما باید محاسبه کنید که این امر چه تأثیری در جوامعی مانند عراق و افغانستان دارد.

 

هیل نشریه کنگره آمریکا روز ۸فروردین نوشت: آمریکا فشار حداکثری علیه رژیم ایران را گسترش می‌دهد.

هیل نوشت: در اوایل این ماه یک مقام ارشد وزارت‌خارجه اعلام کرد آمریکا یک کارزار گسترده به‌منظور وارد آوردن فشار حداکثری به رژیم ایران را در دستور کار قرار داده است.

این کارزار تدابیر جدیدی را بر کشتیرانی اعمال می‌کند تا از هر گونه ذخیره‌سازی نفت برای رژیم ایران جلوگیری کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/060e9147-88a6-46b7-9e83-b3578895d388"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات