728 x 90

بیانیهٔ میلان زوور: ویدال کوادراس معاون پیشین پارلمان اروپا شهرت زیادی در جهان دارد

آلخو ویدال کوادراس و میلان زوور
آلخو ویدال کوادراس و میلان زوور

بیانیهٔ میلان زوور وزیر آموزش اسلوونی ۲۰۰۸ رئیس مشترک دوستان ایران آزاد

ویدال کوادراس معاون پیشین پارلمان اروپا شهرت زیادی در جهان دارد

یک طرفدار با نفوذ دموکراسی است

نقش او به‌ویژه در تلاش‌های اپوزیسیون دموکراتیک ایران برجسته بوده است

به‌همین دلیل در «فهرست کشتار» رژیم مذهبی نیز قرار گرفت

 

اولین واکنش‌های اسپانیا حاکی از آن است که رژیم ایران می‌تواند پشت این ترور باشد

فعالیت‌های سپاه پاسداران... فقط به ایران یا منطقه محدود نمی‌شود

 

میلان زوور وزیر پیشین آموزش اسلوونی، رئیس مشترک دوستان ایران آزاد و نایب‌رئیس هیأت پارلمان اروپا برای جنوب آسیا طی بیانیه‌یی دربارهٔ سوءقصد علیه دکتر آلخو ویدال کوادراس می‌نویسد: «معاون پیشین پارلمان اروپا، ویدال کوادراس، شهرت زیادی در جهان دارد، یک طرفدار با نفوذ دموکراسی است و بنابراین برای بسیاری، به‌ویژه اقتدارگرایان مختلف، خطرناک است (نقش). او به‌ویژه در تلاش‌های اپوزیسیون دموکراتیک ایران برجسته بوده است؛ به‌همین دلیل در «فهرست کشتار» رژیم مذهبی نیز قرار گرفت. اولین واکنش‌های اسپانیا حاکی از آن است که رژیم ایران می‌تواند پشت این ترور باشد».

میلان زوور در ادامهٔ بیانیهٔ خود، می‌افزاید: «فعالیت‌های سپاه پاسداران... فقط به ایران یا منطقه محدود نمی‌شود. به‌همین دلیل است که صدای شجاع آلخو در دفاع از حقیقت و عدالت برای بسیاری آزار دهنده است. ما در اروپا افراد شجاع، به‌ویژه در میان کسانی که در سیاست هستند، کم داریم. افراد بسیار زیادی هستند که مدعی هستند و از سخنان واضح و اقدامات قاطع اجتناب می‌کنند. آلخو همیشه در سیاست مصمم، شجاع و دارای اصول بوده است. خوب است که او را دنبال کنیم و همراه با او کاری برای آزادی و دموکراسی انجام بدهیم.

زود برگرد آلخو عزیز»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b083ca57-773f-4da7-826e-7fd2721d951e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات