728 x 90

بیانیه‌های حمایت از خیزش مردم کازرون

کازرون در خون
کازرون در خون

اعلام حمایت قوم بزرگ لر بختیاری

قوم بزرگ لر بختیاری طی پیامی از خیزش مردم کازرون حمایت کردند و اعلام کردند: ما مردم بختیاری از قوم بزرگ لر اتحاد خود را با مردم مظلوم کازرون اعلام می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خون کازرونی پایمال بشود و انتقام سختی از وحوش نظام آخوندی خواهیم گرفت. از طرف قوم بزرگ لر به‌نمایندگی از تمام بختیاریها کشته شدن این قهرمانان در راه حق را به مردم مظلوم کازرون تسلیت عرض می‌کنیم

 

پیام حمایت جمعی از کارگران شهرداری سمنان به مردم دلیر کازرون

جمعی از کارگران شهرداری سمنان طی پیامی از خیزش مردم دلیر کازرون حمایت کردند. در این پیام آمده است:‌ سلام و درود به شیرمردان و شیرزنان غیور کازرون که با پایداری و مقاومت در برابر خونخواران رژیم نماد پایمردی و شرف ایرانی شدند و کازرون را خط مقدم این روزهای قیام مجاهدین قرار دادند درود بر غیرتتان.

ما کارگران شهرداری سمنان نیز پیام امید را از قیامتان گرفتیم و به شوق حمایت از شما هموطنان غیور از این رژیم آدمکش آخوندی بیزاری می‌جوییم و آن را با شعارهای خودمان فریاد خواهیم زد.

به امید ایرانی آزاد

به امید ایرانی بدون آخوند

ایران آزاد با قیام کانونهای شورشی

جمعی از کارگران شهرداری در سمنان

۲۷اردیبهشت ۱۳۹۷

 

بیانیه حمایتی کارکنان شرکت ملی نفت ایران از خیزش کازرون

بیانیه کارمندان شرکت ملی نفت ایران

محکومیت جنایات رژیم سرکوبگر آخوندی در کازرون دلاور

کارکنان شرکت نفت در بیانیه‌یی حمایت خود را از قیام مردم کازرون اعلام کردند و ملت را به همبستگی، حمایت، تظاهرات و اعتصابات فراخواندند.

در این بیانیه آمده است:‌ شرکت ملی نفت ایران نیز مانند سراسر میهنبه‌پاخاسته، دلاوری مردم بزرگوار کازرون را ارج می‌نهد و به آن می‌بالد. رژیم دیکتاتوری و خونریز آخوندها با بکار گیری تمامیت خود در سرکوب و کشتار، حقوق مردم بپاخاسته ایران را ضایع و صرف بنیادگرایی و صدور تروریسم و ارتجاع می‌کند. هنگامی که حتی یک نفر در یک شهر علیه بیداد بپا می‌خیزد، نشانه این است که حکومت در آنجا ضدمردم است. این موضوع 40سال است که اثبات شده و تمام مردم دنیا بر آن واقف اند. حال آن که در کازرون، این خاک سرشار از دلاوری، یک ملت بپاخاسته‌اند و تمامیت سرکوب و اشغال رژیم را به زیر سؤال برده‌اند. شرکت ملی نفت ایران و کارمندان آن در سراسر کشور، همبستگی و حمایت خود را با مردم بپاخاسته کازرون اعلام می‌دارد و همه هموطنان گرامی و به جان آمده از ستم آخوندها را به همبستگی، حمایت، تظاهرات و اعتصاب فرا می خواند. باشد که در آینده نزدیک، میهن اشغال شده را از چنگال این دژخیمان پس بگیریم.

زنده باد کازرون قهرمان

جمع کثیری از کارمندان شرکت اشغال شده ملی نفت ایران

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5e6e4cc-6966-487b-9ac6-f3e13ba55cfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات