728 x 90

«ایران آزاد» پژواک خیابانهای تهران می‌شود

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

سالن گردهمایی بزرگ ویلپنت، پرتکاپوتر از هر زمان، آخرین روزهای آماده‌سازی برای برگزاری جلسه‌یی عظیم را تجربه می‌کند. زن و مرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان با عزمی واحد و سمتی واحد، برای گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، تلاش می‌کنند.

در نگاه‌ها و در اراده و عزم آنها، صدای مردمی نهفته است که در خیابانهای تهران و دیگر شهرها چون مشهد و اراک و اصفهان و خوزستان و شیراز رهایی از دیکتاتوری را فریاد می‌کنند. در طنین صداها و امیدهایی که جهانی را به حیرت واداشته است.

 

مردم ایران، در قانون اساسی نظام جهل و جنایت آخوندها، نمایندگی نمی‌شوند؛ آنها در طرح ۱۰ ماده‌ای مریم رجوی است که هویت حقیقی خویش را در برخورداری از نظامی متمدن و مردم‌گرا می‌یابند. نظامی مبتنی بر برابری حقیقی و آزادی و دموکراسی.

در سرزمینی که نظامش، مبتنی بر آرای مردم باشد، در آن به آزادیهای فردی احترام گذاشته شود، عاری از هر گونه مجازات اعدام باشد، در حکومتش، دین از دولت جدا باشد و برابری زن و مرد در ساختارش، محقق شده باشد. در کشوری که نظام قضایی‌اش، نه بر مجازات و کشتار که بر عدالت حقیقی استوار باشد، در آن امکان فرصتهای برابر اقتصادی باشد. کشوری باشد در همزیستی مسالمت‌آمیز با همسایگان و عاری از هر گونه سلاح اتمی.

چنین ایرانی است که در ۳۰ژوئن، بار دیگر در برابر جهانیان رخ می‌نماید تا قدرت و عظمت خود را به‌عنوان آلترناتیو ملاها، به دوست و دشمن نشان دهد.

 

در فرهنگ زر و زور، قدرت همواره از آن کسی است که بیشتر کشتار می‌کند، بیشتر چپاول می‌کند و در نتیجه، بیشتر به یغما می‌برد و با سرکوب، حاکم می‌ماند؛

اما در فرهنگ مردم و آزادیخواهان حقیقی، قدرت از آن کسی است که بیشتر فدا می‌کند، خالصانه‌تر می‌پردازد و برای آزادی میهن‌ا‌ش، از همه چیز خود که در زندگی و رفاه و موقعیتهای ویژه فردی خلاصه می‌شود، آگاهانه و با انتخابی از روی اشراف، می‌گذرد.

چنین قدرتی، نه به‌سادگی به‌دست‌آوردنی است و نه به ارزانی، از دست دادنی...؛

مردان و زنان جنگ می‌خواهد و اراده‌هایی که عزم ایستادگی تا به پایان کرده باشند. با هر مانع، با هر مشکل و به‌رغم هر دشواری...

مقاومت ایران، تبلور زیبای چنین توانایی شگفتی است؛

توانایی که می‌رود تا به نظام منحوس آخوندها در ایران خاتمه دهد و نغمه آزادی شود؛ آزادی برای کل منطقه از نحوست بنیادگرایی اسلامی که سالیان است سایه شوم مرگ و نیستی را بر کل این منطقه حاکم کرده است.

وقت آن است که بر سیاهی‌ها و تباهی‌ها، مهر پایانی گذاشته شود و لبخند پیروزی، زبان مشترک مردمان گردد و صلح و دوستی و انسانیت در خاورمیانه حاکم شود.

گردهمایی بزرگ مقاومت در ۹تیر در پاریس نماد این لبخند پیروزی، صلح و دوستی و انسانیت است. پس حمایت از این همایش بزرگ ملی و مردمی و شرکت در آن، همراهی با این لبخند پرشکوه پیروزی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb7e789d-9d49-48d9-b15d-e3a9595cdaf7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات