728 x 90

انعکاس تلویزیون الحدث و الاخباریه از «کنفرانس ایران؛ حقوق‌بشر، عدالت و نقش جامعهٔ بین‌المللی» در سنای ایتالیا

کنفرانس ایران؛ حقوق‌بشر، عدالت و نقش جامعهٔ بین‌المللی در سنای ایتالیا
کنفرانس ایران؛ حقوق‌بشر، عدالت و نقش جامعهٔ بین‌المللی در سنای ایتالیا

تلویزیون الحدث ۱۳آبان در گزارشی از کنفرانس ایران؛ حقوق‌بشر، عدالت و نقش جامعهٔ بین‌المللی که در سنای ایتالیا برگزار شد گفت: در جلسه‌یی در سنای ایتالیا سخنرانان به تحریم رژیم ایران به‌خاطر جنایت‌هایش علیه حقوق‌بشر فراخوان دادند. پارلمانترها و سناتورها خواستار پیگرد قاتلان تظاهرکنندگان و در صدر همه ابراهیم رئیسی به‌خاطر دست داشتن در قتل‌عام مردم ایران، شدند.

سخنرانان کنفرانس در سنای ایتالیا از اتحادیه اروپا خواستند همکاری با رژیم ایران را متوقف کند تا دست از فعالیت‌های تروریستی در نقاط مختلف بردارد و اقدامات جنایتکارانه علیه حقوق‌بشر مردم ایران را پایان دهد.

تلویزیون الاخباریه ۱۴آبان۱۴۰۰ در گزارشی از این کنفرانس گفت: در کنفرانسی که در سنای ایتالیا در رم برگزار شد تعدادی از پارلمانترهای ایتالیایی خطاب به دولت ایتالیا و اتحادیه اروپا خواستار محکومیت نقض سیستماتیک حقوق‌بشر توسط رژیم ایران شدند. در این کنفرانس خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران سخنرانی کرد. پارلمانترهای ایتالیایی از جریانهای مختلف سیاسی گفتند رژیم ایران منبع بی‌ثباتی و ناامنی در کل منطقه است و به تهدید امنیت و صلح جهانی از طریق برنامه اتمی و پشتیبانی مالی گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد.

الاخباریه هم‌چنین گفت: نماینده عفو بین‌الملل در ایتالیا نیز خواستار ارجاع پرونده ابراهیم رئیسی به دادگاه بین‌المللی به‌خاطر دست داشتن وی در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۱۳۶۷ شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81093be3-c95d-4f03-a488-64708b9dee0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات