728 x 90

اعترافات روز آخر در مجلس بی‌خاصیت

اعضای ورشکسته مجلس آخوندی که کرسی چپاول را از دست دادنر، بخشی از واقعیت مجلس فاسد آخوندی را روکردند.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آخوندی: «در سطح کلان معتقدم روزبه‌روز مجالس ما از رأس امور دور شدند. آیا این اتفاقی است»؟

فلاحت‌پیشه توضیح می‌دهد که چطور مجلس در نظام ولایت فقیه به زائده بی‌خاصیتی تبدیل شده که یا مثل قضیه بنزین به‌عنوان سیاهی‌لشکر از آن استفاده می‌شود یا به‌عنوان یه بنگاه دلالی نقش ایفا می‌کند.

فلاحت‌پیشه، اعتماد آنلاین ۱۷اردیبهشت ۹۹: «مجلس ما معتقدم در کل به دو جریان تقسیم شد. یک جریان که معترض این وضع بودند تو قضیه بنزین خودش را نشان داد... یک جریان هم که پذیرفته بودند و مناصب مجلس هم بین اونها توزیع شد».

پاسداری که ۳دوره شریک همه جنایتها بود به‌ناگهان یادش افتاد ۳۰میلیارد دلار از پول مردم را بی‌جهت به سوریه دادند!

فلاحت‌پیشه، اعتماد آنلاین ۱۷اردیبهشت ۹۹: «ما شاید ۲۰ تا ۳۰میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است».

این اعتراف، جیغ خامنه‌ای را درآورد: «باید از آقای فلاحت‌پیشه پرسید رقم ۲۰ تا ۳۰میلیارد دلار را از کجا آورده‌اید؟! و از طرح این دروغ شاخدار چه انگیزه‌ای داشته‌اید که حتی در دروغگویی روی دست آمریکا بلند شده‌اید»؟!(کیهان خامنه‌ای اول خرداد ۹۹)

علی لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی ۳۱اردیبهشت ۹۹: «کمک بی‌نظیر به بنیه نیروی قدس در مجلس من سراغ ندارم در مجالس بعد از انقلاب هیچ مجلس به اندازه این مجلس به بنیه دفاعی کشور و بنیه نیروی قدس کمک کرده باشد».

لاریجانی بعد از اعتراف به اختصاص اموال مردم برای جنگ‌افروزی گفت: «در طی ۴۰سال گذشته هیچ‌یک از مجالس به این اندازه مورد توهین و هجوم واقع نشد».(لاریجانی، جلسه علنی مجلس ۳۱اردیبهشت ۹۹)

اعتراف به خشم و نفرت عمومی و هراس از استمرار قیام زبان حال بسیاری از سران و سرکردگان فاسد است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ed5f065-b6d2-4c7f-a8c1-f67ba87ece1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات