728 x 90

ادامه واکنش‌های غیظ‌آلود رژیم نسبت به دادگاه دژخیم حمید نوری

تجمع ایرانیان آزاده و خانواده‌های قتل‌عام‌شدگان ۶۷ در برابر   دادگاه دژخیم حمید نوری - آرشیو
تجمع ایرانیان آزاده و خانواده‌های قتل‌عام‌شدگان ۶۷ در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری - آرشیو

سایت خبرگزاری حکومتی آنا (متعلق دانشگاه آزاد تحت کنترل ولایتی مشاور خامنه‌ای) روز ۲۷اسفند ۱۴۰۰ در واکنش به دادگاه دژخیم حمید نوری نوشت: «اعضای سازمان مجاهدین خلق که این‌طور آسوده و با حمایت پلیس سوئد در مقابل دادگاه استکهلم تجمع برگزار می‌کنند نزد مردم ایران به‌عنوان فرقه‌ای تروریستی و خطرناک شناخته می‌شوند، آنها چهار دهه پیش آغازگر جنگ خیابانی در ایران بودند.

در حال حاضر با حمایت عربستان، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در آلبانی مشغول به فعالیت تروریستی هستند. سوئد با وجود ظرفیتهای حقوقی در اتحادیه اروپا بازیچه یک گروهک معلوم‌الحال قرار گرفته است. گروهی که حتی دادستان سوئد در نطق اولیه در دادگاه به تروریستی بودن آنها اذعان داشت. با این وجود این دادگاه بر مبنای یک نمایشنامه خیالی و تبانی دسته‌جمعی به راه خود ادامه می‌دهد و دادگاه سوئد به محل اجرای یک سناریوی از پیش طراحی شده تبدیل شده است. سؤال اینجاست دادستانی سوئد در خدمت به چه سازمانی این همه هزینه را بر روی دست مالیات دهندگان سوئدی می‌گذارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/052c6128-412a-4de2-9b80-b1a02de2dbd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات