728 x 90

آلمان: توافق وزیران بهداشت ایالت‌های آلمان برای تزریق نوبت سوم واکسن

واکسن فایزر
واکسن فایزر

سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع فزاینده کرونا در اروپا هشدار داده است. شاخصهای ابتلا به ویروس در آلمان نیز به مرز نگران کننده‌ای رسیده‌اند. هم‌زمان بحث درباره دوز سوم واکسن و ضرورت آن ادامه دارد.
دویچه وله روز جمعه ۱۴آبان گزارشی از کنفرانس مشترک وزیر بهداشت فدرال با وزیران بهداشت همه ۱۶ ایالت آلمان پخش کرد، که در آن وزیران بهداشت همه ۱۶ ایالت آلمان موافقت کردند که واکسن سوم برای همه رده‌های سنی در دستور کار قرار گیرد. این در حالی است که کمیسیون دایمی واکسیناسیون، هنوز چنین توصیه‌ای نکرده است.
وزیر بهداشت ایالت بایرن در نشست مقامات درمانی ایالت‌ها، واکسن سوم را کارآمدترین وسیله برای مبارزه با موج چهارم کرونا دانست. طبق تصمیم این مقامات، الزام تست کرونا در خانه‌های سالمندان تمدید می‌شود و عیادت‌کنندگانی که واکسینه شده‌اند نیز موظف خواهند بود برگه تست و یا گواهی واکسیناسیون کامل را ارائه دهند.
کریستیان دروستن، ویروس‌شناس مطرح آلمانی پیش‌تر گفته بود، اکثر افراد واکسینه شده، دیگر نیازی به واکسیناسیون تقویت‌کننده ندارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2d7f6f4-6d3c-46b3-9c68-dbfc35719266"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات