728 x 90

شقه دروني رژيم,

علی مطهری: باید فرض کنیم تهدیدات آمریکا جدی است و آماده مقابله باشیم

-

علی مطهری نماینده مجلس ارتجاع
علی مطهری نماینده مجلس ارتجاع
علی مطهری در واکنش به تهدیدات نظامی علیه ایران: باید فرض کنیم تهدیدات آمریکا جدی است و آماده مقابله باشیم. به‌دنبال اظهارنظرهای سیاستمداران بین‌المللی در مورد گزارش آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، علی مطهری، نماینده مجلس آخوندی گفت:
ما باید فرض کنیم که این تهدیدات جدی است و عملی خواهد شد. غربیها همیشه زمانی اقدام به حمله نظامی می‌کنند که داخل کشور فرو پاشیده و تفرقه به حداکثر رسیده باشد
به گزارش شبکه خبری آتی نیوز در ۱۹ آبان ۱۳۹۰ علی مطهری گفت بعید می‌داند که آمریکایی‌ها این روزها بخواهند به ایران حمله کنند زیرا ایران امروز از نظر همبستگی داخلی در سطح خوبی قرار دارد و ایمان و اعتقاد مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی نیز به قوت خود باقی است.
این به‌اصطلاح نماینده مجلس اضافه کرد که آمریکائیها تحلیل غلطی از اوضاع داخلی ایران دارند و گمان می‌کنند که در ایران اختلافات داخلی به حدی است که آنها می‌توانند بهره‌برداری کنند، درحالی که به هیچ‌وجه اینطور نیست و همه‌ی گروههای سیاسی و مردم در مقابل آمریکا و اسراییل متحد هستند. در واقع اختلافات داخلی ما مانند اختلاف سلیقه درون یک خانواده است و نباید آنها را امیدوار کند.
علی مطهری توضیح نداد که اگر این اختلافات داخلی فقط نوعی اختلاف سلیقه درون یک خانواده است، این بگیر و ببند و زندان و شکنجه که در مورد مخالفان داخلی که تا همین چند سال پیش جزو مقامات رژیم بوده‌اند اعمال می‌شود را چگونه باید توضیح داد. و چرا هرازگاهی خود خامنه‌ای به میدان آمده و برای مخالفینش خط‌ ونشان می‌کشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe565ba3-4e48-4672-9456-002c4a53f610"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات