728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

نمونه‌ای دیگر از غارت و چپاول مردم - شناسایی ۲۱ مورد پول‌شویی در گمرک

-

چپاولهای نجومی رژیم پلید آخوندی
چپاولهای نجومی رژیم پلید آخوندی
روزی نیست که رسانه‌های آخوندی از برملا شدن گوشه‌های مختلف سرکوب و فساد و... در نظام ولایت فقیه خامنه‌ای خبری منتشر نکنند. خلافهای کلان و دزدیهای نجومی که مطلقاً نمی‌تواند توسط جریانهای و یا افرادی خارج از حلقه قدرت حکومتی انجام گیرند. ذیلا به یک نمونه دیگر از جرایم سازمانیافته و تحت الحمایه باندهای رژیم که در جنگ گرگها برملا شده است توجه نمایید.
رئیس کل گمرک گفت: در گمرک در یک سال گذشته ۵۰۰ مورد عملیات مشکوک پول‌شویی گزارش و با بررسیهای صورت گرفته ۲۱ مورد جزو مصادیق بارز پول‌شویی شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر۲۵ مهرماه؛ عباس معمارنژاد در یازدهمین جلسه به‌اصطلاح شورای عالی مبارزه با پول‌شویی! گفت: ”شاخصهای عمومی عملیات مشکوک پول‌شویی را در ۱۸ بند شناسایی و تعریف کرده‌ایم که شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی که به‌طور تخصصی به کار تجارت می‌پردازند از جمله آنهاست“.

وی گفت: ”شناسایی اشخاصی که مبدأ و مقصد کشور خارجی را تغییر ناگهانی می‌دهند و اشخاص حقیقی و حقوقی که ناگهان حجم بازرگانی آنان بالا می‌رود از ملاک های۱۸ گانه عملیات مشکوک پول‌شویی در گمرک است“.

این سرکرده رژیم آخوندی ادامه داد: ”مثلاًً فردی را دستگیر کرده‌ایم که اقدام به واردات ۳۰۰ حلقه لوح فشرده کرده است و با عنوان این‌که این لوحها نرم افزارهای برنامه هستند ادعای ارزش۵۷ میلیون دلاری برای آن می‌کند که این از مصادیق بالا رفتن ناگهانی حجم بازرگانی است“.

این اظهارات در جایی گفته می‌شود که سرکردگان دیکتاتوری آخوندی، پرونده‌های غارت و چپاول یکدیگر را روزانه رو کرده و این تنها مشتی از خروار است!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/294871a1-32c6-494f-b1b1-b85d7fa6b6bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات