728 x 90

حمله تروریستی مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی به ساختمان یک انجمن هوادار مجاهدین در سوئد با چند کوکتل

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

حمله تروریستی مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی
به ساختمان یک انجمن هوادار مجاهدین در سوئد با چند کوکتل

عوامل اطلاعات رژیم آخوندی در نخستین اقدام تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران پس از ریاست‌جمهوری پزشکیان، ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۱۹شهریور (۹سپتامبر ۲۰۲۴) ساختمان یک انجمن هوادار این سازمان را در منطقه اسپونگا در شمال استکهلم با چند کوکتل مورد حمله قرار دادند. چند پنجره ساختمان شکسته شد و دیواره بیرونی ساختمان آتش گرفت. آتش توسط ساکنان ساختمان خاموش گردید و پلیس بلادرنگ در محل حاضر شد. در جریان این حمله تروریستی به کسی آسیبی نرسید.
در ماه‌های گذشته مزدوران اطلاعات شیشه خودروی خانم گیسو شاکری هنرمند مقاومت و شماری از هواداران مجاهدین را شکسته و به آن خسارت وارد کرده بودند. آنها قبلاً نامه‌های تهدیدآمیز از سوی مزدوران دریافت کرده بودند.
سال گذشته در ۱۰خرداد (۳۱می ۲۰۲۳) و ۲۱خرداد (۱۱ژوئن ۲۰۲۳) یک ساختمان متعلق به پشتیبانان شورای ملی مقاومت ایران در شمال پاریس با شلیک ۶گلوله و مواد آتش‌زا و در ۱۳آذر ۱۴۰۲ (۴دسامبر ۲۰۲۳) دفتر شورای ملی مقاومت در برلین با مواد آتش‌زا مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت. در ۱۸آبان ۱۴۰۲ (۹نوامبر ۲۰۲۳) پروفسور آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا (۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴) توسط تروریست‌های رژیم آخوندی در مادرید مورد سوءقصد تروریستی واقع شد.
مقاومت ایران از دولت، پلیس و قضاییه سوئد خواهان دستگیری عاملان و آمران این عملیات تروریستی و محاکمه آنان و انتشار و افشای همهٔ جزئیات و اسناد برای اطلاع عموم است. سفارت‌ها و نمایندگی‌های رسمی و غیررسمی رژیم آخوندی و مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران در کشورهای اروپایی دست‌اندرکار طراحی و اجرای عملیات تروریستی هستند. تعطیل این مراکز و اخراج مأموران و مزدوران یک اقدام ضروری برای مقابله با تروریسم و تأمین امنیت به‌ویژه در مورد پناهندگان ایرانی است.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۹شهریور ۱۴۰۳ (۹سپتامبر ۲۰۲۴)

حمله تروریستی مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1832c632-302a-4a99-a187-8ca7f84fa92f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات