728 x 90

بکارگیری باندهای جنایتکار و قاتلان حرفه‌یی برای انجام عملیات تروریستی در اروپا توسط رژیم آخوندی

خامنه‌ای و سرکردگان سپاه پاسداران
خامنه‌ای و سرکردگان سپاه پاسداران

بکارگیری باندهای جنایتکار و قاتلان حرفه‌یی

برای انجام عملیات تروریستی در اروپا توسط رژیم آخوندی

گزارشهای خبرگزاری فرانسه و بیلد آلمان

خبرگزاری فرانسه درباره اجیر کردن جنایتکاران حرفه‌یی توسط رژیم در اروپا برای انجام عملیات تروریستی نوشت: سرویس مخفی رژیم ایران به توطئه برای کشتن یهودیان در اروپا متهم شد. دادگاه پاریس در ماه می زوجی را به همین اتهام در آلمان و فرانسه دستگیر کرد. این پرونده نشان‌دهنده احیای تروریسم تحت حمایت رژیم ایران در اروپا است. هدف ادعایی اطلاعات رژیم ایران هدف قرار دادن غیرنظامیان و ایجاد ترس در اروپا در میان مخالفان سیاسی کشور و هم‌چنین در میان یهودیان و اسراییلی‌ها بود.

به گفته اداره کل امنیت داخلی فرانسه، گمان می‌رود یکی از زندانیان سابق، مظنون را با هماهنگ‌کننده این سلول، یک قاچاقچی عمده مواد مخدر در لیون در فرانسه مرتبط کرده که در ماه می به ایران سفر کرده است.

 

بیلد آلمان، (۱۷ شهریور) نیز در گزارشی درباره انجام عملیات تروریستی در اروپا با اجیر کردن جنایتکاران توسط رژیم آخوندها نوشت: «سرویس مخفی داخلی فرانسه در گزارشی درباره عملیات برنامه‌ریزی شده اعلام کرد: این پرونده نشان‌دهنده تجدید حیات "تروریسم دولتی رژیم ایران" در اروپا است. از سال ۲۰۱۵، «سرویس‌های رژیم ایران ترورهای هدفمند را از سر گرفته‌اند». این تهدید بعد از جنگ بین اسراییل و حماس افزایش یافته است.

بر اساس سندِ سرویس مخفی داخلی فرانسه هدف رژیم ایران گسترش ناامنی از طریق حمله به "اهداف غیرنظامی" در اپوزیسیون ایران و در جامعه یهودی است. رژیم ایران در اروپا جنایتکاران به‌ویژه قاچاقچیان مواد مخدر را برای این حملات به خدمت می‌گیرد.

رژیم ایران در گذشته بارها مسئول حملات در اروپا بوده از جمله حمله به رستوران «میکونوس» در برلین که در آن چهار سیاستمدار کرد در سپتامبر ۱۹۹۲ به‌قتل رسیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81345b7c-0af1-435b-a987-8ea36740f94d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات