728 x 90

شقه دروني رژيم,حمله به احمد ي نژاد,سفر پاسدار احمد

”احمدی‌نژاد احتمال می‌داد مشایی دستگیر شود، او را با خود برد“

-

پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
کشمکشهای درونی باند غالب عمیق‌تر و دامنه آن به‌طور خاص بعد از اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی گسترده‌تر شده است، یک نماینده مجلس ارتجاع گفت: «احمدی‌نژاد احتمال می‌داد مشایی دستگیر شود، او را با خود برد». وی در ادامه گفت: «کافی است رئیس دولت حمایتش را از مشایی و امثالهم بردارد تا ابعاد این پرونده مشخص شود».
به گزارش فرارو یک نماینده مجلس آخوندی گفت: «چون آقای احمدی‌نژاد احتمال می‌داد که در غیاب ایشان مشایی دستگیر شود. او را با خود به نیویورک برد. من انتظار داشتم وقتی ایشان به نیویورک می‌روند باند مشایی دستگیر شود و بالاخره تکلیف مشخص شود که ایشان مشایی را با خود به نیویورک برد».

احمدی‌نژاد در آغاز چهارمین دور سفرهای استانی و در اردبیل دولت خود را پاک‌ترین دولت در طول تاریخ خوانده و از سکوت خود در احترام به رهبری و مردم سخن راند. همان روز در مجلس اما رئیس سازمان بازرسی کل کشور اسنادی از نقش برخی دولتمردان در اختلاس بزرگ تاریخ ایران خبر داد.

نورالله حیدری دستنایی، در گفتگو با فرارو؛ در خصوص ادعای احمدی‌نژاد در مورد این‌که این دولت پاک‌ترین دولت است، گفت: «نظام ما با کشور و دولتهای دیگر قابل مقایسه نیست، اما وقتی ما از قوه مجریه در جمهوری اسلامی به‌خصوص در دوران قدرت اصول‌گرایان انتظار داریم که این‌گونه تخلفات اتفاق نیفتد».

حیدری ادامه داد: «اظهارنظر رئیس‌جمهور محترم در مورد این‌که این دولت پاک‌ترین دولت است، خالی از اشکال نیست. وقوع این رویداد تلخ و امثال این رویداد‌ از 2حالت خارج نیست. یا این‌که خدای ناخواسته دولتمردان از روی عمد و آگاهی در این مسأله دخیلند یا این‌که سهواً و از روی قصور و کم‌رنگ شدن نظارت بر آنها این مسأله روی داده است. ممکن است حالتی تلفیقی وجود داشته باشد، یعنی ممکن است برخی از دولتمردان با علم و آگاهی حضور داشته باشند و برخی با سهل‌انگاری مسبب این واقعه بوده باشند».

این نماینده اصول‌گرای مجلس افزود: «هر صورت را که در نظر بگیریم، قطعاً علت این جریان دولت ایشان است. اگر نقش دولتمردان از روی عمد باشد و دولتمردانی در سطوح مختلف عامداً و عالماً در این قضیه نقش داشته باشند، خطر خیلی بزرگ بوده و جرم خیلی سنگین خواهد بود که شواهدی وجود دارد که قضیه از این دست بوده است».
نماینده اصول‌گرای مجلس افزود: «اگر دولت نهم تا حدودی پاک بود و این مسائل در مورد دولتمردانش مطرح نبود، از اواخر دولت نهم و در دولت دهم وضعیت به کلی تغییر کرده و قضایایی پدید آمده است که ایشان خبردار نیستند و چون این قضایا را نمی‌داند، اظهار می‌کند که دولت ما پاک است».
وی در پاسخ به این پرسش که آیا اظهارات آقای احمدی‌نژاد که از سویی کابینه را خط قرمز خود می‌دانند و از سوی دیگر مطرح می‌کنند که مسئولان خاطی در هر مقامی را بگیرید با هم تناقض دارند، گفت: «صددرصد این گفته‌های آقای احمدی‌نژاد با هم تناقض دارند».
حیدری در ادامه اذعان کرد: «متاسفانه در مشکلی که اخیراً پدید آمده خود بانک مرکزی در سطوح مختلفش مشارکت داشته است یا به نوعی تسامح کرده‌اند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccc5955c-31bf-4aaa-ab41-a8abf84b92a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات