728 x 90

اخبار سوريه,اخبار روسيه,اخبار امريكا,

جلسه استماع کنگره آمریکا: ۸۵ الی ۹۰ درصد حملات روسیه علیه رزمندگان میانه‌رو سوریه است

-

پترسون معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و ویکتوریا نولند دیپلومات ارشد وزارت‌خارجه آمریکا در امور اروپا
پترسون معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و ویکتوریا نولند دیپلومات ارشد وزارت‌خارجه آمریکا در امور اروپا
واشینگتن - روز چهارشنبه 13آبان 94 آن پترسون معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت 85 الی 90 درصد حملات روسیه در سوریه اپوزیسیون میانه‌رو این کشور را هدف قرار داده است.

او به قانونگذاران آمریکایی گفت: مسکو تلاش کرده است تا مدعی شود که حملاتش متمرکز تروریستها است ولی 85 الی 90 درصد حملاتش در سوریه اپوزیسیون میانه‌رو سوریه را هدف قرار داده است.

ویکتوریا نولند دیپلومات ارشد وزارت‌خارجه آمریکا در امور اروپا که همراه پترسون در این استماع شرکت داشت گفت: روسیه شروع به استقرار تجهیزات و ادوات زمینی مانند توپخانه در حما و حمص کرده است. اپوزیسیون میانه‌رو مناطقی را تسخیر کرده که قبلاً در دست اسد بود.

نولند که معاون وزیر خارجه در امور اروپا و آسیایی- اروپایی است گفت: روسیه در حال مستقر ساختن توپخانه خود و دیگر ادوات و تجهیزات زمینی در اطراف حما و حمص می‌باشد که باعث خواهد شد نیروهای روسیه آسیب‌پذیری بیشتری در مواجه با پاتک و ضدحمله داشته باشند.

آن پترسون در استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی راه کارهای بیشتری برای تشدید جنگ علیه داعش می‌باشد...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b7f80e9-3c28-4866-90b6-06e578481ad2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات