728 x 90

شقه دروني رژيم,

مقاله‌ یک رسانه حکومتی درباره شدت‌گیری بحران در رأس دیکتاتوری آخوندی

-

پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
یک رسانه حکومتی طی مقاله‌یی درباره شدت‌گیری بحران در رأس دیکتاتوری آخوندی نوشت: «این روزها مردان سرشناس دولت حال و روز خوشی ندارند. ماجرای عزل یا استعفا و ابقای وزیر محترم اطلاعات ابرهای تیره‌ای در آسمان سیاست ایران به‌وجود آورده که برای دسته‌ای باران‌زا و حیات‌بخش و برای دسته‌ای دیگر، سیل‌انگیز و مخرب بوده است».

رسانه حکومتی وابسته به احمد توکلی نماینده مجلس ارتجاع، افزود: «سایتها، روزنامه‌ها، شخصیتها و خبرگزاری‌هایی که تا چند روز پیش، در طرفداری از دولت سر و دست می‌شکستند تا از هم جلو بزنند، با آذرخشی که از دل این ابر تیره بیرون جست، شقه‌شقه شدند و هم‌اکنون سایه هم را با تیر می‌زنند. آن دسته از مخالفان سران دولت در اردوگاه اصول‌گرایان که مترصد چنین وضعیتی بودند، فرصت را غنیمت شمرده‌اند تا دق‌دل خود را خالی کنند و هرچه در چنته دارند، علیه دو‌گانه‌ی احمدی‌نژاد و مشایی بیرون ریزند».

رسانه نماینده مجلس ارتجاع به گردنکشی پاسدار احمدی‌نژاد در مقابل باندهای رقیبش اشاره کرد و نوشت:
«او به واسطه همین یاران نزدیکش بر پشت زینی نشسته است که آرزوی منتقدان و مخالفانش بوده است. او می‌داند که کنارگذاشتن مهره‌های اصلی خود خطرناک است و امکان دارد به کیش‌ومات‌ شدنش در عرصه سیاسی بیانجامد. به‌علاوه باعث بی‌اعتماد شدن سایر یارانش می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbf67286-bfc9-4c11-a58a-e4348917d8da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات