728 x 90

قيام هاي خاورميانه,جمعه زنداني بيگناه,

آن‌چه که در عراق می‌بینیم ظلم و سرکوبی است که توسط برخی جریانهای ذیربط انجام می‌شود

-

تظاهرات مردم عراق   - آرشیو
تظاهرات مردم عراق - آرشیو
ابواحمدیکی از سازماندهان تظاهرات در بغداد به تلویزیون البغدادیه گفت: همه عراقیان مظلوم هستند و مردم عراق طبق قانون اساسی حقوقشان را می‌خواهند ما هر بار تأکید می‌کنیم که قانون اساسی داریم و این قانون اساسی است که آن را انتخاب کرده‌ایم و این قانون اساسی حقوق مردم عراق را تضمین می‌کند که به‌صورت خوبی زندگی کند. ولی متاسفانه آن‌چه که در عراق می‌بینیم ظلم و سرکوبی است که توسط برخی جریانهای ذیربط انجام می‌شود این موضوع باعث شده است که تعداد زیادی بدون هیچ اتهامی به زندان بیفتند. بنظرم تعداد زندانیان به 600هزار رسیده است، اینها بیگناه می‌باشند و هیچ اتهامی که آنها را محکوم کند وجود ندارد. آنها هر کدام خانواده دارند و خیلی از آنها نان آور خانه هستند آیا آن خانواده‌ها نباید زندگی کنند؟

وی افزود: خبرهایی به ما رسیده است که برخی از زندانیان در زیرزمینها هستند. یعنی زندانیانی در زیر زمینها هستند که از طلوع وغروب آفتاب خبر ندارند و نمی‌بینند. این زندانی چه گناهی دارد؟ تنها جرمی که دارد این است که اسمش با دیگری اشتباه شده است... . من عراقیان غیور را فرا می‌خوانم آنهایی که گفتند از ناموس ودین و اموال و سرزمینمان دفاع می‌کنیم آیا می‌پذیرند طوری دستگیر و زندانی بشوند که از طلوع وغروب آفتاب نیز بی‌اطلاع باشند آیا این ظلم و ستم نیست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91d1b55d-5878-477a-b264-2c34309fa114"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات