728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

سوزوگداز آخوندها در واکنش به کنفرانس واشنگتن

-

کنفرانس مقامات  ارشد از هر دو حز ب آمریکا در دوره ریاست جمهوری کلینتون، بوش و اوباما
کنفرانس مقامات ارشد از هر دو حز ب آمریکا در دوره ریاست جمهوری کلینتون، بوش و اوباما
دیکتاتوری آخوندی در واکنش به کنفرانس واشنگتن با حضور مقامات بلندپایه دولتهای کلینتون، بوش و اومابا به سوزوگداز پرداخت.

خبرگزاری حکومتی فارس وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «تعدادی از مقامات سیاسی سابق آمریکا همزمان با برگزاری دور جدید از مذاکرات ایران و گروه 1+5 ادعاهای پیشین خود درباره جمهوری اسلامی را تکرار کردند. مقامات سابق آمریکایی در این نشست… مدعی شدند که رژیم ایران بزرگترین خطر برای جامعه جهانی است».
این خبرگزاری حکومتی دربیان سوزدل ولی‌فقیه ارتجاع اضافه کرد:
«کارشناسان در این نشست. . ایران را کشوری دیکتاتوری دانستند که از تروریسم حمایت می‌کند و آن را بزرگترین خطر برای جامعه جهانی دانستند و خواستار اعمال فشار بیشتر دولت کاخ سفید بر تهران شدند. کارشناسان این نشست تلاش کردند تا طرح جدیدی را به دولت ارائه دهند تا ایران را با فشار بیشتری مواجه کند».

خبرگزاری سپاه پاسداران طاقت نیاورده و با انتشارسوزنامه دیگری در این باره نوشت:
«در حالیکه دور جدیدی از مذاکرات ایران و 1+5 در استانبول در دست انجام است، هیأتی از کارشناسان اسبق امنیت ملی آمریکا مدعی شده‌اند که مذاکرات بیشتر در خصوص ایران پوچ خواهد بود و از "باراک اوباما " رئیس‌جمهوری آمریکا درخواست کرده‌اند که مجاهدین را از لیست تروریستی حذف کنند».
این خبرگزاری حکومتی در دومین سوز نامه خود افزود: «هیأت مذکور خواستار لغو هرگونه گفت‌وگوهای بیشتر با ایران شد و به اتفاق آراء دولت کنونی و دولتهای پیشین آمریکا را بعلت عدم استفاده از سلاح علیه ایران مورد انتقاد قرار دادند و خواستار حذف مجاهدین از لیست تروریستی شدند».
خبرگزاری سپاه پاسداران با غیظ و سرخوردگی از بی‌اعتباری و درهم شکستن برچسب آخوند‌ساخته نوشت: «بر اساس این گزارش، "رابرت توریسلی " سناتور دموکرات اسبق نیوجرسی هم‌چنین از "هیلاری کلینتون " وزیر خارجه آمریکا درخواست کرد تا گروهک تروریستی منافقین را از لیست تروریستی خارج کند و گفت: قرار دادن مجاهدین خلق در لیست سازمانهای تروریستی توسط دولت آمریکا اشتباه است. از نظر قانونی این مسأله اشتباه است و خلاف واقعیت است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/227837c1-8fc8-42b4-ad58-f0a1c11be35b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات