728 x 90

شقه دروني رژيم,

افشاگری الله‌کرم درباره باند رحیم مشایی

-

الله کرم از عناصر رژیم
الله کرم از عناصر رژیم
بنا‌به افشاگریهای الله اکرم، رحیم مشایی و باند او معتقدند که دوران ظهور فرا رسیده است و باید به ۴کشور عربستان، یمن، اردن و مصر نزدیک شویم.
سایت آینده، وابسته به باند رفسنجانی، روز شنبه نوشت: در حالی که طی روزهای اخیر یک سایت نزدیک به مشایی از تغییر نام انجمن حجتیه به ”راه حقیقت“ خبر داده بود، حسین الله‌کرم تشکیلات راه حقیقت را مربوط به اسفندیار رحیم مشایی توصیف و تحلیل کرد.

به گزارش جهان، وی در سخنان اخیر خود، مدعی شده است: اینها (مشایی و باند او) معتقدند که دوران ظهور فرا رسیده است و باید به ۴کشور عربستان، یمن، اردن و مصر نزدیک شویم.
الله‌کرم در تببین این رویکرد مشایی و اطرافیانش می‌گوید: این انحراف مشایی در مقابله با جریان کشورهای محور مقاومت قرار دارد. انحراف مشایی شکل جدیدی از انجمن حجتیه با نام جدید راه حقیقت می‌باشد.
آینده در ادامه نوشت: اگر‌چه جریان مشایی و نزدیکان رئیس‌جمهور طی سالهای اخیر تبعیت از تشکیلات انجمن حجتیه را تکذیب کرده‌اند اما با این افشاگری الله‌کرم باید منتظر واکنشها و پاسخهای جدیدتری در خصوص انتساب مشایی و یارانش به انجمن حجتیه بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88d233fc-594c-498a-8baf-8ec2b2fadad2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات