728 x 90

دادگاه اسپانيا,

توجه گسترده رسانه‌های عربی به حکم دادگاه مرکزی تحقیق در اسپانیا

-

حکم دادگاه اسپانیا-۲۷دسامبر ۲۰۱۰
حکم دادگاه اسپانیا-۲۷دسامبر ۲۰۱۰
حکم دادگاه مرکزی تحقیق در اسپانیا در مورد جنایات نیروهای عراقی علیه ساکنان اشرف هم‌چنان مورد توجه گسترده رسانه‌های عربی است.

روزنامه الرأی اردن با عنوان ”قضاییه اسپانیا در مورد اعمال خشونت‌آمیز در قرارگاه اشرف در عراق تحقیق می‌کند ”نوشت: یک وکیل اعلام کرد که یک قاضی در اسپانیا، در مورد خشونتهای اعمال شده از سوی نیروهای عراقی در قرارگاه اشرف در سال ۲۰۰۹ که منجر به ۱۱ کشته شده بود، تحقیق خواهد کرد.

العرب الیوم اردن نوشت: فرناندو آندرو قاضی اسپانیایی، یک افسر عراقی را بر اساس اصل عدالت بین‌المللی که در قانون اسپانیا آمده است، به حضور در مقابل دادگاه فراخواند. آندرو از دادگاه ملی، اصلی‌ترین دادگاه جزایی اسپانیا، شکایت ارائه شده در اسپانیا از سوی خانواده‌های اهالی قرارگاه را پذیرفت.

روزنامه السیاسه کویت با عنوان ”دادگاه اسپانیا یک مقام عراقی را در ارتباط با تهاجم به ”اشرف ”احضار می‌کند ”نوشت: دادگاه تحقیق مرکزی اسپانیا، یک مقام امنیتی عراقی به‌نام عبدالحسین الشمری، که فرمانده حمله به ”کمپ اشرف ”در سال ۲۰۰۹ بوده است را احضار کرد.

روزنامه القبس- کویت نوشت: قضاییه اسپانیا در مورد اعمال خشونت‌آمیز در قرارگاه اشرف تحقیق می‌کند

تلویزیونهای الحره و السومریه در پایگاه اینترنتی و خبرگزاری کردی پیامنیر نیز این خبر را منعکس کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de134e41-7341-4d98-867e-9281a82e85ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات