728 x 90

رویترز: لبنان در بحبوحه تهدیدات حمله رژیم ایران به اسرائیل، حریم هوایی خود را به‌طور موقت بسته است

موشک کروز - عکس از آرشیو
موشک کروز - عکس از آرشیو

خبرگزار رویترز ۲۶فروردین:
وزیر حمل و نقل اردن گزارشهای مربوط به بستن حریم هوایی خود را تکذیب کرد.
کویت ایرویز بامداد روز یکشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته است با توجه به وضعیت امنیتی در منطقه و نگرانی برای ایمنی مسافران، تمام پروازهای ورودی و خروجی را از مناطق تنش منحرف کند.
محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع رژیم ایران هشدار داد که تهران با قاطعیت به هر کشوری که منطقه یا حریم هوایی خود را برای حملات اسراییل به ایران باز کند، پاسخ خواهد داد.
شبکه تلویزیونی الجدید لبنان اواخر روز شنبه اعلام کرد که لبنان در بحبوحه تهدیدات حمله ایران به اسرائیل، حریم هوایی خود را به‌طور موقت بسته است.
مصر خواستار اعمال حداکثر خویشتنداری برای حفظ منطقه و مردم آن از سایر عوامل بی‌ثباتی و تنش است
ارتش اسراییل بامداد روز یکشنبه اعلام کرد که رژیم ایران از روز شنبه بیش از ۱۰۰هواپیمای بدون سرنشین مملو از مواد منفجره را به سمت اسراییل پرتاب کرده است و از تأیید فوری گزارشهای رسانه‌ها مبنی بر این‌که موشکهای کروز نیز بخشی از این حمله بوده‌اند، خودداری کرد.
شبکه ۱۲ تلویزیون اسراییل گزارش داد که رژیم ایران در مجموع حدود ۱۰۰فروند پهپاد و موشک کروز را به سمت اهداف اسراییلی در روز شنبه شلیک کرده و برخی از آنها بر فراز سوریه یا اردن سرنگون شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e384555-6fd0-4e12-8808-fbc8dda78020"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات