728 x 90

شهيدان قيام,

پارلمانترها از همه گروههای سیاسی ایتالیا خواستار مداخله فوری بشردوستانه در ایران شدند

-

آخرین عکس مجاهد قهرمان علی صارمی در زندان
آخرین عکس مجاهد قهرمان علی صارمی در زندان
ایتالیا –رم 28دسامبر، پارلمانترها از همه گروههای سیاسی خواستار مداخله فوری بشردوستانه در ایران شدند. کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد که دربرگیرنده دهها پارلمانتر از همه جناحهای سیاسی و گروهی از شخصیتهای سیاسی ایتالیا می‌باشد خشم و انزجار خود را از اعدام صورت گرفته در بامداد امروز در زندان اوین در تهران را ابراز می‌نماید. علی صارمی، 63ساله عضو سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از شکنجه‌های وحشیانه و درحالی که در مجموع 24سال را در زندانهای شاه و ملاها به‌دلایل سیاسی به‌سر برده بود اعدام شد.
فرزند علی صارمی، اکبر، یکی از ۳۴۰۰پناهنده‌ای است که در کمپ اشرف در عراق مستقر هستند و 2سال است که در معرض محاصره و بدرفتاری خشونت‌بار از طرف نیروهای عراقی دولت مالکی بنا‌به درخواست رژیم ایران می‌باشند.
اعدام صارمی کاملاً به‌دلایل سیاسی صورت گرفت، این اعدام علامت ناتوانی کامل رژیم به پاسخگویی به جنبشی است که در سراسر کشور خواستار پایان حکومت مذهبی و برقراری یک حکومت دموکراتیک است.

در ایتالیا هم‌چنین انجمن زنان لیبره در اعتراض به اعدام جنایتکارانه مجاهد قهرمان علی صارمی و حمله به اشرف بیانیه‌یی صادر نمود و اعلام کرد: همزمان با جنایت مزدوران رژیم ایران در اشرف که موجی از خشم و انزجار همگان را برانگیخت رژیم ملایان در جنایتی دیگر یک عضو برجسته مقاومت ایران به نام علی صارمی را در زندان اوین اعدام کرد. انجمن لیبره مجامع بین‌المللی و ارگانهای حقوق‌بشری را نسبت به اقدامات جدی علیه جنایت جدیدی که رژیم ملایان امروز مرتکب شده است فرامی‌خواند. در اعتراض به این اعدام و جنایتهای رژیم ایران، انجمن زنان لیبره یک تجمع اعتراضی در ساعت ۲۱۰۰ روز دوشنبه دهم ژانویه برگزار خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b187f2f-129d-4767-972a-dcf6129a0026"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات