728 x 90

-

اگر دست باز داشتند همه را می‌گرفتند!

-

مأموران جنایتکار لباس شخصی و انتظامی  اقدام به دستگیری‌های وسیع میکنند
مأموران جنایتکار لباس شخصی و انتظامی اقدام به دستگیری‌های وسیع میکنند
سایت حکومتی خبر آنلاین طی مطلب طنز گونه‌یی با عنوان ”ردپای جریان فتنه در گوانگ‌ژو“ به دعاوی مسخره رژیم نوشت:
«دور تا دور ما را فتنه‌گر جماعت گرفته ولی ما خودمان حواسمان نیست. برای روشن‌تر شدن قضایا چند مورد سیاه‌نمایی را که در شرایط کنونی طبعاً به جریان فتنه ربط پیدا می‌کند. این منبع در ادامه می‌نویسد: کلیه اعضای تیم اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هر کدامشان که مدال نیاورده‌اند، می‌خواسته‌اند سیاه‌نمایی کنند… وگرنه چطور الباقی‌شان آوردند، لذا همه‌شان به جریان فتنه متصلند و از قوه‌قضائیه می‌خواهیم که به‌شدت با آنها برخورد کند».

این منبع حکومتی افزود: «در شرایط کنونی که یارانه‌ها دارد هدفمند می‌شود، اجتماع بیش از سه نفر در صف نانواییها، سیاه‌نمایی است. آنها می‌خواهند بگویند در مملکت نان کم است و این درست هم‌راستا با جریان فتنه است. لذا از قوه‌قضائیه خواهشمندیم با این اجتماعات غیرقانونی به‌شدت برخورد کند».

در ادامه این مطلب آمده است: «در شرایط کنونی وقتی هواپیمایی به زمین می‌افتد، خانواده‌های بازماندگان برایشان ختم می‌گیرند و آه‌و‌ناله می‌کنند که طرف با هواپیمای این مملکت افتاده و مرده. لذا سیاه‌نمایی می‌شود که هواپیمای مملکت خراب است. این همان چیزی است که سران فتنه می‌خواهند.

بعضاً دیده شده که در شرایط کنونی برخی از شهروندنماها که در خیابان راه می‌روند، بیشتر از حد معمول لاغر هستند. این چه معنایی دارد؟ اگر دوربین‌های بیگانگان یا ایادی داخلی‌شان از این افراد فیلم و عکس تهیه کنند، چه می‌شود؟ می‌روند تبلیغ منفی و سیاه‌نمایی می‌کنند که لابد در ایران غذا پیدا نمی‌شود و این هم‌سو با جریان فتنه است. لذا از قوه‌قضائیه خواهشمندیم با لاغرها به‌شدت برخورد کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/270066d2-f24a-4521-9e92-f0a386dd6328"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات