728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

اهدا بیانیه شخصیتهای آمریکایی به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت توسط رودی جولیانی

-

اهدا بیانیه شخصیتهای آمریکایی به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت توسط رودی جولیانی
اهدا بیانیه شخصیتهای آمریکایی به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت توسط رودی جولیانی
در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک بیانیه شخصیتهای آمریکایی را به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران تقدیم کرد.
رودی جولیانی گفت: من افتخار می‌کنم این بیانیه را به یک بانوی بزرگ ارائه بدهم. یک بانوی شگفتی آور. بیانیه‌یی که به رئیس‌جمهور آمریکا هم ارسال شده است. این را به یک زنی ارائه می‌دهم که برای من یک قهرمان است. خانم مریم رجوی.
جولیانی در سخنرانی خود گفت: هیچ موضوعی وجود ندارد مانند این بیانیه که همهٴ کسانی که پشت من هستند و سایر شخصیتهایی که حاضر نیستند، این میزان با آن اتفاق‌نظر داشته باشند.
جولیانی سپس افزود: من بخشهایی از این بیانیه را با کلمات خودم می‌گویم. خامنه‌ای باید برود. باید از ایران اخراج شود. دیگر بس است. حکومت آخوندی که کارش را به نابودی همسایگانش اختصاص داده باید برود.
شهردار سابق نیویورک سپس خطاب به دولت آمریکا سؤالاتی مطرح کرد و گفت: ارزشها و اصول ما چه شده است؟ دویست هزار نفر در سوریه کشته شدند. ما خط قرمزهایی کشیدیم و مثل ترسوها عقب‌نشینی کردیم. ما از یک ایران غیراتمی حمایت می‌کنیم. یک ایران غیراتمی به این معنا نیست که دو ماه دیگر به موشک و بمب اتمی دست پیدا کند. معنایش این است که رژیم ایران نباید توانایی هسته‌ای داشته باشد. چون به رژیم حاکم بر ایران نمی‌شود اعتماد کرد. نمی‌شود سلاحهای کشتار جمعی را در دستان آدمهای دیوانه و قاتلی قرار داد که در ایران حاکمند. ما می‌خواهیم این بیانیه را اعلام کنیم. قرار داد اتمی با آخوندها با این فاشیزم مذهبی اعتبار ندارد. می‌گویند آلترناتیو دیگری وجود ندارد. در حالی‌که صدهزار، 110هزار نفر شما چند بار گفتید شما خواهان همان چیزی هستید که همهٴ مردم ایران هستند و این‌که بتوانند زندگی کنند با آزادی عقیده و دین زندگی کنند. به کشوری که به حقوق زنان احترام بگذارد. بله چنین آلترناتیوی محقق می‌شود با این‌که یک زن رهبری را به عهده دارد.
رودی جولیانی در ادامه صحبت خود گفت: من خیلی سرخورده هستم که دولت من به شما وعده داد که ساکنان اشرف و لیبرتی را حفاظت کند. اما یک قتلگاه را اسمش را کمپ لیبرتی گذاشتند. 3سال پیش مقامهای آمریکایی و سازمان ملل قول و وعده دادند. اما آنها در لیبرتی تحت تهدید هستند در حالی‌که یک مقام آمریکایی وعده داد که حفاظتشون تأمین بشود ولی این وعده توسط دولت من شکسته شد. و من پشت شما خواهم بود تا به این قول که به اشرفیها وعده داده شده محقق شود.
جولیانی سپس گفت: اکنون از طرف خودم صحبت می‌کنم. کاندیداهایی برای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام شده‌اند. دو کاندیدای اصلی هستند. ما نمی‌دانیم رئیس‌جمهور آینده آمریکا چه کسی خواهد بود. از هیچ رئیس‌جمهور آمریکا حمایت نخواهم کرد مگر این‌که از این شعار حمایت کند: تغییر در رژیم ایران. از کاندیداهایی که این استواری سیاسی و اخلاقی را نداشته باشد حمایت نخواهم کرد. باید رئیس‌جمهور آینده آمریکا در برابر رژیم ایران بایستد تا مردم ایران آزاد شوند.
جولیانی سپس گفت: از کاندیدای آینده باید پرسید آیا تو خواهان تغییر رژیم هستی یا نه؟
وی سپس خطاب به ساکنان لیبرتی گفت: امیدتان را حفظ کنید. ما به سختی کار می‌کنیم تا حفاظت شما تأمین شود. شما کرامت خود را با وطن پرستی خودتان حفظ کرده‌اید. شما با مبارزه خود نشان داده‌اید که شخصیت واقعی مردم ایران چگونه است. من به شما تضمین می‌دهم وقتی که آخوندها و خامنه‌ای سقوط کنند همان‌طور که دیوار برلین سقوط کرد، یک ایران آزاد و دموکراتیک برپا خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01113364-063b-427a-a2dc-d76c4709d5ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات