728 x 90

-

دادستان رژیم: ۱۷نفر به اتهام جاسوسی در زندان هستند

-

دولت آبادی دادستان جنایتکار آخوندها در تهران
دولت آبادی دادستان جنایتکار آخوندها در تهران
دادستان کل رژیم در تهران روز سه‌شنبه اعلام کرد که دو پرونده «جاسوسی» آماده ارسال به دادگاه است و ۱۵نفر دیگر نیز با همین اتهام در حال حاضر در حال گذراندن حکم حبس خود هستند.
به گزارش خبرگزاریهای حکومتی، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان رژیم در تهران، اعلام کرد که پرونده دو نفر که «با سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل در ارتباط بوده و به آنها وصل شده بودند تا اطلاعاتی را به آنها برسانند»، روز دوشنبه برای ارسال به دادگاه آماده شده است.
وی با اشاره به این‌که این دو نفر «جذب سرویس‌های جاسوسی شده بودند» و وجوهی را نیز از سوی سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل دریافت کرده بودند، گفت: یکی از آنان بر روی فعالیتهای ضد انقلاب کار می‌کرد و دیگری بر روی مسائل داخلی ایران که صلاح نیست این موارد را اکنون تشریح کنم.

دولت‌آبادی افزود: ۱۵ایرانی دیگر نیز در حال حاضر به اتهام «جاسوسی» با حکم محکومیت «۱۰ تا ۱۵سال حبس» در زندانها به‌سر می‌برند و افزود که برای حفظ حرمت خانواده این افراد، اسامی آنها رسماًًًًًً اعلام نمی‌شود.
دادستان رژیم در تهران در تاریخ ۲۱مهر از تشکیل پنج پرونده جاسوسی با اتهام فروش اطلاعات به کشورهای خارجی توسط پنج شهروند ایرانی خبر داده و اعلام کرد که آمریکاییها در این زمینه و « برای خروج اطلاعات از کشور» تلاشهای گسترده‌ای کرده‌اند.
وی در آن زمان با اشاره به همکاری این افراد با دستگاههای دولتی و اجرایی، از جمله «همکاری در حوزه هوایی و فضایی و مؤسسات مالی»، به «مسئولان کشور» هشدار داده بود که «مراقب افرادی باشند که در دست آنها اطلاعاتی سپرده شده است».
در اوایل مهرماه نیز حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، اعلام کرده بود که این وزارتخانه برای جلوگیری از «فعالیت تخریبی دشمن»، تعدادی از «جاسوسان هسته‌ای» را بازداشت کرده است که به‌دنبال این اظهارات علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، اذعان کرد که عده‌یی از کارمندان زیردستش اطلاعاتی را «به بیرون درز می‌دادند».
در پی دستگیریهایی که به‌دنبال اعتراضات مردم به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران آغاز شد و عده بسیاری به اتهام همکاری با «دشمن» و همکاری در «جنگ نرم» روانه زندانها شدند، اخیراً مقامات رژیم از پدیده جاسوسی از سوی شهروندان ایرانی و دستگیری در این زمینه خبر می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39a2801d-f590-46c7-a3da-9e48e94f2f3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات