728 x 90

شقه دروني رژيم,

لاریجانی هشدار داد که اختلافات درونی رژیم، تهدید و تحریم را تندتر می‌کند

-

پاسدار لاریجانی
پاسدار لاریجانی
لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع، با ابراز نگرانی از تشدید بحران میان باندهای دیکتاتوری آخوندی هشدار داد که اختلافات درونی حرکت غرب در مسیر تهدید و تحریم را تندتر می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس علی لاریجانی صبح امروز پنج‌شنبه در برنامه زنده تلویزیونی در مورد سفر خامنه‌ای به قم صحبت می‌کرد، گفت: اختلافات درونی، حرکت غربی‌ها در مسیر تهدید و تحریم را تندتر‌ می‌کند و وحدت ما می‌تواند آنها را ناکام بگذارد.

وی با اذعان به بحران درمان‌ناپذیر رژیم، گفت: اختلاف، زمینه سوء‌استفاده دشمنان را فراهم می‌کند و باید توجه داشته باشیم که اختلاف اگر از روی کینه و حب و بغض باشد، زمینه دخالت و سوء‌استفاده بیگانگان را فراهم خواهد کرد. من… معتقدم اختلافات، حرکت غربی‌ها در مسیر تهدید و تحریم را تندتر‌ می‌کند.
لاریجانی در بخش دیگری از اظهارات خود بار دیگر به توجیه بی‌اعتباری ولی‌فقیه ارتجاع و ادعای مرجعیت شیعیان خارج کشور پرداخت و گفت: من نمی‌دانم که چرا برخی‌ها به این مسائل کلان بسیار سطحی نگاه می‌کنند و اظهارات سطحی خود را در خصوص ولایت فقیه و مراجع تقلید و مرجعیت مطرح می‌کنند؛ آنها باید بدانند که حاکم اسلامی، فقیه و مرجع تقلیدی است که مورد حمایت مراجع تقلید است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/096b1735-4fb7-43c4-adbb-bc8399da3968"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات