728 x 90

شقه دروني رژيم,

اعتراف یک نماینده مجلس ارتجاع: یک ریال به کارگران کارخانه نازنخ داده نشده

-

آخوند علیخانی عضو مجلس ارتجاع
آخوند علیخانی عضو مجلس ارتجاع
یک نماینده مجلس ارتجاع با اعتراف به وضعیت اسفبار کارگران کارخانه نازنخ قزوین از محقق نشدن وعده‌های داده شده به این کارگران گلایه کرد و مدعی شد: «دست‌هایی به‌دنبال ایجاد نارضایتی و بدبینی در جامعه کارگری و ایجاد اختلاف هستند».
 به گزارش رسانه حکومتی البرز، علیخانی با اشاره به سخنان اخیر وزیر علوم و به کارگیری عبارت ”اگر چنین و چنان نباشد، دانشگاهها را با خاک یکسان می‌کنیم“ از سوی وی گفت: حتی اوایل انقلاب که (مجاهدین) و چپی‌ها نیز در دانشگاهها حضور داشتند، از چنین تعابیری علیه دانشگاه استفاده نمی‌شد. اصلاً به کار گیری این الفاظ در شان وزیر علوم نیست.
به گزارش البرز قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: همان‌طور که دولت مانع از اجرای مصوبه مجلس برای پرداخت دو میلیارد به مترو می‌شود، می‌تواند اقدامات غیرقانونی دیگری نیز مرتکب شود.

علیخانی با اشاره به گرفتاریهای بسیار زیاد کارگران در فضای اجتماعی کشور، از این‌که کسی به مشکلات آنها توجه‌ای ندارد، ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه هیچ گام موثری برای بهبود وضعیت کارگران برداشته نمی‌شود.
نماینده قزوین از تماس شب گذشته کارگران کارخانه نازنخ این شهر خبر داد و گفت: اگر‌چه آنها چند روزی در مقابل مجلس تجمع کرده و حتی شب‌ها در مسجد امام حسین خوابیده‌اند و به آنها وعده داده شد که با برگشتن به قزوین، حقوق معوقشان را دریافت خواهند کرد؛ اما گویا این وعده مسئولان کارخانه محقق نشده و در ماه مبارک رمضان نیز حتی یک ریال به آنها پرداخته نشده است.
وی با اشاره به ۵ ماه حقوق و عیدی پرداخت نشده به این کارگران، ادامه داد: به بهانه پرداخت حقوق آنها، وام‌هایی کلانی به صاحب کارخانه‌ها داده شده است. اما باز هم حقوق کارگران پرداخت نشده است.
عضو فراکسیون خط امام (ره)، با ابراز نگرانی از این‌که دست‌هایی به‌دنبال ایجاد نارضایتی و بدبینی در جامعه کارگری و ایجاد اختلاف هستند، ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر برخی مسئولان بی‌آن که متوجه جایگاهشان باشند حرفهایی می‌زنند که در شان نظام نیست و هزینه بسیاری را بر کشور و ملت تحمیل می‌کند.
علیخانی به سخنان اخیر وزیر علوم و به کارگیری عبارت ”اگر چنین و چنان نباشد، دانشگاهها را با خاک یکسان می‌کنیم“ از سوی وی اشاره کرد و گفت: حتی اوایل انقلاب که منافقین و چپی‌ها نیز در دانشگاهها حضور داشتند، از چنین تعابیری علیه دانشگاه استفاده نمی‌شد. اصلاً بکار گیری این الفاظ در شان وزیر علوم نیست.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی اقدامات و حرفهای نسنجیده و ناپخته هم‌چون بازنشستگی اساتید را که از سرمایه‌های این نظام هستند و باید از علم و دانش و تجربیات آنها بهره‌برداری کرد را نیز انتقاد برانگیز دانست و افزود: عواقب این کارهای نسنجیده منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین به کارگران و دانشگاهها شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e831a5f-0fac-4769-8622-9d4e40e571fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات