728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

دولت آمریکا فشار بر روی رژیم ایران را تقویت نمود

-

استوارت لوی
استوارت لوی
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: دولت آمریکا روز سه‌شنبه ۲۱شرکت پوششی رژیم ایران را تحریم کرد و بدین وسیله فشار بر روی این رژیم را به‌خاطر ادامه فعالیتهای هسته‌یی و حمایت از شبه‌نظامیان طالبان، تقویت نمود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم‌چنین تحریمهایی علیه اشخاص و گروههایی را اعلام کرد تا ”حمایت رژیم ایران از تروریسم و سازمانهای تروریستی“، از جمله حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی و طالبان را مورد هدف قرار دهد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا برخی از فرماندهان سپاه پاسداران از جمله محمدرضا زاهدی و حسین موسوی را به‌خاطر حمایت مالی از طالبان و فراهم نمودن تجهیزات برای آنها، در لیست تحریمها قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم‌چنین اعلام کرد: سپاه پاسداران فعالیتهایی کمکی در عراق، افغانستان و لبنان را به‌عنوان پوششی برای فعالیتهای اطلاعاتی و هم‌چنین کمک مالی به گروههای شبه‌نظامی راه انداخته است.

استوارت لیوی، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: همزمان با افزایش انزوای رژیم ایران از سیستم‌های مالی و تجارت جهانی، این رژیم تلاش می‌کند از تحریمها فرار کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d15e501b-a59e-4f92-84c4-605f800a1d34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات