728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار امريكا,

جریمه ۱۰ و نیم میلیارد دلاری رژیم ایران توسط یک قاضی آمریکایی

-

حادثه تروریستی یازده سپتامبر سال ۲۰۰١
حادثه تروریستی یازده سپتامبر سال ۲۰۰١
جرج دانیل قاضی آمریکایی رژیم ایران را به پرداخت ده و نیم میلیارد دلار غرامت و جریمه به خانواده‌ های قربانیان حادثه تروریستی یازده سپتامبر سال ۲۰۰١ و شرکتهای بیمه‌ گذار آمریکایی که خسارات این حمله تروریستی را پوشش داده‌اند، محکوم کرد.

خبرگزارش بلومبرگ گزارش داد: جرج دانیل، قاضی حوزه قضایی نیویورک روز چهارشنبه 9مارس یک حکم الزام‌ آور علیه رژیم ایران برای پرداخت غرامت و جریمه در ارتباط با حمله تروریستی به مرکز تجارت جهانی و ساختمان پنتاگون صادر کرده است.

قاضی جرج دانیل رژیم ایران را به پرداخت مبلغ 7 و نیم میلیارد دلار به وارثان و خانواده‌ های کسانی که در مرکز تجارت جهانی و ساختمان پنتاگون کشته شده‌اند، محکوم کرده است.

این حکم قضایی علیه رژیم ایران، شامل پرداخت مبلغ 2 میلیون دلار جریمه به وراث هر یک از قربانیان و مبلغ شش میلیون و 880هزار دلار دیگر به‌ عنوان جرایم تنبیهی است.

قاضی دانیل همچنین رژیم ایران را به پرداخت 3میلیارد دلار خسارت به شرکتهای بیمه، از جمله شرکت بیمه " چاب" که خسارتهای وارده به‌داراییها و املاک، اختلال در کسب و کار و دیگر ادعاهای مالی را پس از حملات تروریستی 11سپتامبر، پوشش داده‌اند، محکوم کرد.

بلومبرگ گزارش می‌دهد، هر چند در راه تأمین غرامت و جریمه از یک کشور خارجی مشکلاتی وجود دارد، اما خسارات دیدگان موضوع این حکم قضایی می‌توانند به استناد به قانونی در آمریکا در زمینه تروریسم، از محل داراییهای مسدود شده اشخاص و سازمانهای تروریستی در دولت آمریکا، بخشی از غرامت خود را تأمین کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75ec16d4-df69-4e29-bf84-089241adfd47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات