728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,صدور تروريزم رژيم در جهان

سوزو گداز لاریجانی از تنگترشدن حلقه تحریم بر گردن رژیم

-

پاسدار علی لاریجانی
پاسدار علی لاریجانی
لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع، بار دیگر در ابراز وحشت از تنگ‌تر شدن حلقه تحریمهای جهانی علیه دیکتاتوری آخوندی، به کارگزاران رژیم هشدار داد در صحنه بین‌المللی همه را به یک سنخ نرانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۴مرداد، رئیس مجلس ارتجاع، با سوزوگداز از تشدید تحریمها گفت: … مگر مرکز اتمی آمریکا اعلام نکرد که ایران به‌دنبال ساخت سلاح هسته‌یی نیست، پس چطور شد که این کشور با عجله قطعنامه تحریمی را علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت به تصویب رسانید؟

لاریجانی با حسرت‌به‌دلی افزود: … خود آنان به اردوغان و رئیس‌جمهور برزیل نامه نوشتند که به تهران بیایند و با مسئولان جمهوری اسلامی ایران بر سر پرونده هسته‌یی به مذاکره بنشینند. اما دیدید که ظرف ۲هفته چگونه رفتار کردند که این تزویر و دروغگو بودن آنان را نشان می‌دهد.

رئیس مجلس ارتجاع با ابراز نگرانی از تنهایی دیکتاتوری آخوندی در جهان، خطاب به کارگزاران وزارت‌خارجه رژیم گفت: حواس مسئولان باید جمع باشد تا در دیپلوماسی همه را به یک سنخ نرانند.

پاسدار لاریجانی، در بخش دیگری از اظهارات خود، با اشاره به تحولات لبنان و برملا شدن نقش حزب‌الله در ترور نخست‌وزیر پیشین این کشور، آشکارا به تهدیدات تروریستی روی آورد و گفت: … ایالات متحده آمریکا طرحش این است که با فشار به ایران و حزب‌الله لبنان، طرح یک صلح و سازش دروغین را ارائه دهند… اگر آنها فکر می‌کنند که لبنان اسباب بازی آنهاست، سخت اشتباه می‌کنند و باید حواسشان را جمع کنند، چون ممکن است که این اسباب بازی دستشان را قطع کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24d62fc6-68d4-4378-bb7b-08500e0883ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات