728 x 90

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان رسانه‌ها، سرتیر روزنامه‌ها -881205

-

رسانههای رژیم
رسانههای رژیم
جدای از دود و دمهای اطلاعات بدنام آخوندی، بحرانهای مختلف رژیم، از جمله بحران اتمی و رویارویی با جامعه جهانی و جنگ و جدال باندی به ویژه بر سر چپاولهای اقتصادی عنوانهای رسانه‌های رژیم را به خودشان اختصاص داده‌اند.

مردم سالاری: جراحی اقتصادی با کدام تیغ
مردم سالاری: تورم مشکل اصلی صادرات
آفتاب یزد: مردم بم تحمل تبعیض را ندارند.
ابرار: سخنگوی وزارت خارجه: مبادله سوخت باید در کشور انجام شود.
کیهان: 48هزار میلیارد تومان در جیب 300نفر!
آرمان: پایگاههای بسیج دو برابر می‌شود.

صفحات داخلی روزنامه‌ها کماکان نمایشگاهی از شقه و شکاف درورنی رژیم، وضعیت متزلزل ولی‌فقیه و روضه‌های وحدت به منظور هم آوردن شقه درونی رژیم است:
اعتماد: هاشمی رفسنجانی: در فاصله دو اجلاس حوادث ناگواری در کشور رخ داد که بی‌سابقه بود که این حوادث باعث اختلافات و احیاناً کینه‌هایی در دل شد و حوادثی رخ داد که دل هیچ مسلمانی نمی‌تواند از آن راضی باشد. در این میان آسیبهایی به خانواده‌های معترضان و هم ماموران رسید که باید نسبت به این موضوع اظهار تاسف و به آنها رسیدگی کرد.
 
جمهوری اسلامی: آقای نمازی با اشاره به اینکه آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی سخنان خوبی ایراد کرد گفت: ولی با توجه به جایگاه مهم ایشان در جامعه و ریاست خبرگان از این سخنرانی انتظار بیشتری داشتیم.

رسالت: مدیرعامل خبرگزاری فارس: مقابله با جریان فتنه نباید در22بهمن پایان یافته تلقی شود
ابتکار: حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران… گفت: اگر خود آقای هاشمی بخواهند که در نماز جمعه از ایشان استفاده شود باید آن بیاناتی که در مورد تردید و تشکیک نسبت به نتایج انتخابات داشت را پس بگیرند
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4e3f0e7-4425-45c8-8b98-08b208b4c71b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات