728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

شاخ و شانه کشیدنهای میان تهی پاسدار کتک خورده، رجب‌زاده

-

جوانان اشرف نشان قیام
جوانان اشرف نشان قیام
پاسدار رجب‌زاده سرکرده نیروی انتظامی رژیم در تهران، سه هفته پس از این که درقیام روز عاشورا از مردم و جوانان به‌پاخاسته کتک خورده بود، به صحنه آمد و مدعی شد همه کسانی را که در قیام عاشورا شرکت داشتند، دستگیر خواهند کرد.
پاسدار رجب‌زاده گفت: «در اغتشاشات روز عاشورا… از این افراد تجهیزات و کوله پشتی به دست آمد که در آن سنگ و آجر قرار داده شده بود، اغتشاشگران تیر و کمان همراه خود داشتند و برنامه داشتند تا ایجاد آشوب کنند».
وی افزود: پلیس برای شناسایی آشوبگران روز عاشورا اقدامات خود را از مدتها پیش آغاز کرده و تمامی افرادی که اقدام به آشوب، سردادن شعارهای ساختارشکنانه و آسیب به اموال عمومی و نیروهای پلیس کرده‌اند شناسایی شده و تا نفر آخر آنها را دستگیر خواهیم کرد».

این مزدور جنایتکار که روزعاشورا توسط یکی از زنان دلیر تنبیه شده بود، مدعی شد: «در حوادث روز عاشورا به دلیل پرتاب سنگ از سوی اغتشاشگران مصدوم شدم». وی اضافه کرد: «قرار بود در سال جاری کلانتری ویژه زنان در شهر تهران برپا شود… در حال حاضر به دنبال آن هستیم که یگان ویژه زنان را جایگزین کلانتری کنیم تا مأموریت‌های مربوط به زنان را انجام دهند و در این زمینه از هزار نیروی پلیس زن تهران بزرگ استفاده خواهیم کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff5a8020-69b8-45a2-94cb-9738c798b949"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات