728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

انتشار عکس شماری از جوانان دلیر قیام عاشورا، برای ایجاد فضای رعب و وحشت

-

--
--
نیروی جنایتکار انتظامی به منظور ایجاد رعب و ترس، با انتشار عکس شماری از جوانان دلیر که در قیام عاشورا شرکت داشتند، خواستار شناسایی و معرفی آنها به ارگانهای سرکوبگر شده است.
به گزارش رسانه‌های وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع، نیروی انتظامی تصاویر 65نفر که اغلب آنها را جوانان تشکیل می‌دهند و از آنها به‌عنوان حرمت شکن و هنجار شکن علیه دیکتاتوری آخوندی نام برده بر روی سایتها حکومتی قرار داده و خواستار شناسایی و معرفی آنها شده است.

همزمان، قرائتی آخوند دلقک نظام، طی برنامه‌یی در سیمای منحوس آخوندی، وقیحانه گفت « هرکس از این افراد اطلاعی دارد و یک جو دین دارد، باید آنها را معرفی کند».

روشن است، مردم به‌پاخاسته ایران به ویژه جوانان شجاع و دلیر، پاسخ دندان شکن به چنین درخواست رذیلانه‌یی را هم‌چنانکه در قیام عاشورا نشان دادند، در خیابانهای تهران و شهرهای سراسر میهن کف دست مزدوران جنایتکار خواهند گذاشت و نشان خواهند داد که از این پس این مزدوران سرکوبگر هستند که برای فرار از مجازات و تنبیه، باید دنبال سوراخ موش بگردند و خود را از چشم مردم پنهان کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa5eb427-c7ea-4330-bbb4-083742fd5f27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات