728 x 90

زن جوان بندر ترکمنی که خودسوزی کرده بود جان باخت

خودسوزی زنان بدلیل اقدامات زن‌ستیزانه رژیم آخوندی
خودسوزی زنان بدلیل اقدامات زن‌ستیزانه رژیم آخوندی
‌یک زن جوان ۲۳ساله به همراه فرزندش در روستای نیازآباد شهرستان بندر ترکمن اقدام به خودسوزی کرد که متآسفانه به‌علت شدت بالای سوختگی این مادر جوان، جان باخت. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده فرزند این مادر جوان زنده است ولی در وضعیت وخیمی به‌سر می‌برد. فرماندار رژیم در بندر ترکمن خودسوزی زن جوان بهمراه فرزندش را مورد تأیید قرار داد.

تقریباً روزی نیست که در رسانه‌های رژیم خبر دردناک خودکشی و خودسوزی هموطنانمان را نشنویم، خودسوزی یکی از فجیع‌ترین راههای خودکشی است که در میان زنان و دختران محروم کشورمان رواج پیدا کرده است، بر اساس آمارها، زنان ایرانی بالاترین رتبه خودکشی را در خاورمیانه و رتبه سوم درجهان را دارند.
بی‌تردید موج فزاینده خودکشیها و خودسوزیها در اثر فقر، تحقیر و ناامیدی است. حکومتی که به هرگونه نیاز و مطالبه شهروندی و رفاهی و تفریحی با سرکوب و خشونت پاسخ می‌دهد، مسئول مطلق این زخم پلشت بر پیکر جامعه ایران است.
فاجعه آن‌قدر گسترش یافته که کارگزاران رژیم آن را «سونامی خودکشی» می‌نامند.

بیشتر بخوانید:
روز سه‌شنبه 14شهریور 96، یک زن جوان اهل جوانرود ساکن جوانسر روز شنبه 10شهریور اقدام به خودسوزی کرده بود، پس از سه روز تحمل درد ناشی از سوختگی در یکی از مراکز درمانی شهر جان باخت.

روز گذشته یکشنبه ۲۹مرداد ۹۶یک زن در نهاوند با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی کرد.

۲۴مرداد ۹۶ - خودسوزی اعتراضی در مقابل شهرداری منطقه ۱۶تهران

ساعت ۱۴ ظهر روز سه‌شنبه ۲۴مرداد ۹۶یک پیمانکار شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش در مقابل در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه ۱۶تهران اقدام به خودسوزی کرد. وی که حالش وخیم گزارش شده در بیمارستان بستری است.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده وی ظهر روز سه‌شنبه بعد این‌که رئیس مالی شهرداری به او گفت برای دریافت مطالباتش باز هم باید صبر کند، خود را به آتش کشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/761f6b5d-7eb6-4d51-bcde-d6f8737c7188"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات