728 x 90

دونالد ترامپ رژیم ایران را حامی گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامیان افراطی معرفی کرد

کنفرانس مشترک مطبوعاتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با امیر کویت
کنفرانس مشترک مطبوعاتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با امیر کویت
شب گذشته، 16شهریور 96 دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با امیر کویت رژیم ایران را حامی گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامیان افراطی معرفی کرد.

دونالد ترامپ گفت:‌
در خلال سفرم به عربستان سعودی با رهبران بیش از 50کشور عرب و مسلمان در مورد ضرورت مقابله با دشمن مشترکمان، گروه‌های جنایتکار و ویروسهایی که کل مردم متمدن را تهدید می‌کنند بحث کردم.

همه کشورهای مسئول باید باهم کار کنند تا این گروهها و تأمین مالی آنها و مسیر غلط ایدئولوژی شیطانی آنان را از خاک خود پاک کنند.

هر کشور منطقه باید تصمیم بگیرد خواهان چه نوع آینده‌ای برای فرزندان خود است خواهان خشونت است یا صلح.

این هم‌چنین به‌معنی مقابله با آنهایی است که مانند رژیم ایران از گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامیان افراطی حمایت می‌کنند.

همکاری میان آمریکا و کویت هرگز به این حد قوی نبوده است. هرگز نبوده است. اف.بی.آی و دولت کویت اقدامات ضدتروریستی و اشتراک اطلاعاتمان را گسترش می‌دهند.

دونالد ترامپ افزود:
ما از متحدانمان در شورای همکاری خلیج‌فارس و مصر می‌خواهیم که روی تعهدمان در اجلاس عربستان متمرکز شوند تا تلاش مشترکمان را برای بیرون راندن و شکست داعش ادامه دهیم.

قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین و مصر همه شرکای ضروری آمریکا در این تلاش هستند. ما بهترین روابط را با همه آنها داریم. شاید از همیشه بهتر باشد. ما بایک شورای همکاری خلیج‌فارس متحد، موفق‌تر خواهیم بود.

با تقویت ارتباطاتمان با متحدانی مانند کویت ما پیامی قوی به سازمانهای تروریستی و متجاوزین منطقه می‌دهیم که آنها پیروز نخواهند شد و نمی‌توانند علیه ما پیروز شوند. و ارتش ما قویتر و قویتر و قویتر می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62bd2733-3495-4a6e-97c1-534fd2b65405"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات