728 x 90

پیام تبریک جمعی از زندانیان اوین به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان

زندان اوین
زندان اوین

پیام تبریک جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در اوین (بندهای ۴ و ۸ و زنان) به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

در پیام تبریک زندانیان اوین آمده است: در روزگار یاس و سرخوردگی پس از سال ۴۲ و فضای پرسش‌آلود چه باید کرد؛ سه بن‌بست‌شکن جوان که به‌ سمت و سوی توحیدی و ارادهٔ تکامل‌بخش حاکم بر جهان هستی ایمانی استوارتر از دماوند داشتتد، برخاستند و عزم جزم کردند تا پس از کسب صلاحیتهای لازم مسأله مبارزه در ایران را حل کنند. مبارزه برای استقلال و حق حاکمیت مردمی.

پیام زندانیان اوین افزوده است: حنیف و سعید و بدیع‌زادگان در ۱۵ شهریور۴۴ گروهی را بنیان نهادند که چند سال بعد «سازمان مجاهدین خلق ایران» نام گرفت. از قدمهاشان صدای پای انقلابی نوین برای ایران فردا می‌آمد. ارمغان آنها کاشت بذر «صداقت» و «فدا» و یگانگی و پاکبازی و رهایی بود. کاشته آنها پس از گذشت سال‌ها و سرفصلها، به شجرهٔ طیبه و تنومند کنونی تبدیل شد.

پیام تبریک زندانیان اوین ادامه داده است: این سازمان در روند تکاملی و در پرتو دیدگاههای توحیدی و ضداستثماری خود و به یمن رهبری پاکبازش به انقلابی درونی و یگانه‌ساز دست یازید که نویدبخش تحولات بیرونی و انقلاب اجتماعی نوینی برای مردم ایران شد.

سازمان مجاهدین، گنجینه‌ای است با مقاومتی خونبار و اصل فدای حداکثر با زنان و مردانی وارسته از فردیت و جنسیت، با رهبری زنان!

ورود به شصتمین سال حیات این سازمان را به مجاهدین خلق ایران به رهبری و مسئول اول مجاهدین و به خلق قهرمان ایران تبریک می‌گوییم. با درود به همه آنهایی که بار سنگین رسالت آزادی ایران را به دوش دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8f74849-8d4f-406c-997a-54919ad3b01b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات