728 x 90

اخبار آمريكا,

دیدار دونالد ترامپ با اعضای امنیت ملی آمریکا

-

دیدار دونالد ترامپ با اعضای امنیت ملی آمریکا
دیدار دونالد ترامپ با اعضای امنیت ملی آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عصر روز پنجشنبه 29تیر دیدار دو ساعته‌یی با اعضای تیم امنیت ملی کابینه خود در محل ساختمان وزارت دفاع آمریکا داشت.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، در این دیدار دونالد ترامپ درباره نقاط حساس جهان از جمله کره شمالی، عراق، سوریه، ایران و افغانستان نظر مشاوران خود را دریافت کرد. بنا‌ به این گزارش دونالد ترامپ در این دیدار گفت گروه داعش به سرعت در حال سقوط است.

بیشتر بخوانید:
فرمانده سنتکام: رژیم ایران مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی برای منطقه است

24تیرماه 96 - ژنرال جوزف ووتل، فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا، (سنتکام)، گفت:‌ دخالت رژیم ایران در منطقه مهم است و همان‌طور که پیشتر من و دیگران گفته‌ایم، این رژیم شاید بی‌ثبات‌ کننده‌ترین (نیرو) در منقطه است.

وی که با نشریه تامپا بی‌تایمز مصاحبه می‌کرد افزود:‌ ما می‌بایست میان رژیم ایران و مردم ایران تمایز قائل شویم. من می‌خواهم مطمئن شوم که چنین تمایزی را بیان کرده‌ام. ملت ایران، به‌لحاظ فرهنگی بسیار غنی و عمیق هستند و در این منطقه جایگاه دارند. اما رژیم ایران و اقدامات آن، به‌ویژه فعالیت‌های نیروی قدس سپاه، مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی در منطقه در درازمدت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4f55f52-41ad-494e-a338-899bf33f3448"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات