728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

برجام نویسان حاضر به مصاحبه نیستند

-

عراقچی و ظریف و صالحی
عراقچی و ظریف و صالحی
یک رسانه حکومتی از باند خامنه‌ای درباره شکست برجام نوشت: در دو سالگی برجام، عراقچی، ظریف و صالحی که تا پیش از این هر هفته ساعتها آنتن را از رسانه‌ ملی تصاحب کرده بودند چندماهی است که حتی در مقابل دعوت برنامه‌های تلویزیونی نیز مقاومت می‌کنند و حاضر به صحبت کردن نیستند. روزنامه‌های دولتی و حامی آنها نیز موضعی انفعالی یا به نقدهای جسته‌وگریخته می‌پردازند و یا به دستاوردتراشیهای متناقض دست می‌زنند. (سایت حکومتی رجانیوز 24 تيرماه 96)

در مقابل، روزنامه دولت روحانی تحت عنوان «دو سالگی برجام و تخریب جناحی» تلویحا به باند رقیب گوشزد کرد که در صورتی که برجام امضاء نمی‌شد رژیم سرنگون می‌شد. این روزنامه نوشت: در سال 91 نظام در آغاز طرح «نفت در برابر غذا» قرار داشت، همان طرحی که اساس حکومت عراق را از بنیاد ویران ساخت و در عرض چند روز از حکومت صدام حسین اثری باقی نماند. رقبا و دشمنان منطقه‌یی هم امید داشتند به‌زودی سر مار زده شود.

بيشتر بخوانيد:

کیهان خامنه ای: برجام، FATF، قرارداد توتال در قالب IPC، سند ۲۰۳۰... اسم رمز مستحیل شدن (نظام)

کیهان خامنه‌ای با هشدار به آخوند روحانی نوشت: غرب و در رأس آن آمریکا، بی‌محابا و بدون پرده‌پوشی در‌صدد براندازی نظام است و از بیان آن هم ابایی ندارد. موضوع تنها بیان نیست و در عمل هم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کنند.
این روزنامه حکومتی افزود: عقل و تدبیر اقتضا می‌کند که لحظه‌ای از دشمن در دستیابی به این هدف شوم غافل نشویم. آنها اکنون آرزو دارند با شبیه‌سازی وقایع دهه ۹۰شوروی سابق و اجرای «پروستریکا» و «گلاسنوست» به خیال خود فروپاشی نظام را از درون رقم بزنند.
کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری تحت عنوان «پروستریکا، خواب تکراری غرب برای (نظام) » نوشت:
غرب در پی آن است از طریق پازلی شامل قراردادها و تفاهم نامه‌هایی هم‌چون برجام، FATF، 2030و IPC و... با شعار فریبنده اصلاحات اقتصادی، ایران را به سرنوشت شوروی سابق دچار کند.
در حقیقت برجام، FATF، قرارداد توتال در قالب IPC، سند 2030... اسم رمز است و فصل‌مشترک اینها یعنی مستحیل شدن (نظام) در هزارتوی فرهنگ و اقتصاد نظام سلطه جهانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45074005-5763-446e-9564-8fc3cb94a286"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات