728 x 90

اخبار فلسطين,

کودکان غزه در میان آتش

-

فرح بکر - نوجوان فلسطینی
فرح بکر - نوجوان فلسطینی
کودکان یکی از اصلی‌ترین قربانیان جنگ در غزه هستند و روزانه تعداد زیادی از آنها، توسط ارتش اسرائیل کشته می‌شوند.

تلویزیون سی.ان.ان:
این محله من است. من گریه‌هایم را نمی‌توانم متوقف کنم و ممکن است امشب بمیرم. این‌ها جملاتی است که اخیراً این دختر فلسطینی آن را از غزه توئیت کرد. او وحشت خود را با دنیا در میان گذاشت.

فرح بکر (نوجوان فلسطینی) : صدای بمبها... احساس می‌کنم که هر لحظه احتمال دارد که خانه‌مان منفجر شود، به همین خاطر من فقط به صدای بمبها گوش می‌دهم و دعا می‌کنم.

فرح بکر یک عکاس آماتور است که قبلاً همیشه از طبیعت عکس می‌گرفت. در حال حاضر او می‌گوید که فقط از ساختمانهای بمباران شده فیلم می‌گیرد. با وجود کمبود برق و اینترنت بسیار ضعیف، ما تماس تلفنی با او برقرار کردیم. او می‌گوید که سه جنگ بین اسرائیل و حماس را پشت سر گذاشته است، ولی این یکی بدترین است.

من فرح بکر هستم، یک دختر فلسطینی 16ساله. از وقتی که بدنیا آمدم سه جنگ را پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم دیگر کافی باشد.

فرح بکر: من واقعاً احساس ترس و ناامنی می‌کنم، ولی همواره تلاش می‌کنم احساساتم را مخفی نگهدارم تا به خواهر 6ساله‌ام روحیه بدهم. اون همیشه در حال گریه کردن است.

حتی در سن شش سالگی، خواهر فرح سه جنگ خونین را تجربه کرده است. کودکان در خیابانهای غزه کشته می‌شوند. از ابتداء شروع درگیریهای اخیر، بیش از 250 کودک کشته شدند. من از بکر پرسیدم که چه می‌خواهد. او پاسخ داد: ”یک آتش‌بس برای همیشه“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c840de1-47a7-473f-909c-4df815f5adb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات