728 x 90

انزواى جهانى رژيم ايران,اخبار آمريكا,

سناتور تد کروز: رژیم ایران بزرگترین تهدید امنیت ملی آمریکا است

-

سناتور جمهوریخواه تد کروز
سناتور جمهوریخواه تد کروز
قانونگذاران هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در آمریکا بر لزوم اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم ایران تأکید کردند. به گزارش ویکلی استاندارد قانونگذاران آمریکایی معتقدند این تحریمها که فعالیتهای غیرهسته‌یی رژیم ایران را هدف گرفته است تناقضی با برجام ندارد.

تدکروز سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس گفت رژیم ایران و یک ایران هسته‌یی بالقوه «به تنهایی بزرگترین تهدید امنیت ملی پیش روی آمریکا است».

به گزارش ویکلی استاندارد سناتور دموکرات بن کاردن، عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، نیز گفت: «واکنش رژیم ایران مشابه همان است که زمان تصویب قانون تحریم، این رژیم ابراز داشت. این واکنش قابل پیش‌بینی است و هیچ جایی در واقعیت ندارد».

جیم ریش «سناتور ایالت آیداهو نیز گفت: «ما قصد داریم تا زمانی که رژیم ایران به نقض قطعنامه‌های سازمان ملل ادامه می‌دهند، به تحریم‌هایمان ادامه دهیم.

لازم به ذکر است که مجلس سنای آمریکا طی طرحی با ۹۸رأی موافق در برابر ۲رأی مخالف، نهادهای درگیر با برنامه موشکی و فعالیتهای تروریستی سپاه پاسداران را تحریم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4e2d5b8-d457-44b7-88b2-7837d383214b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات