728 x 90

سرکرده بسیج: عرصه فضای مجازی یک جنگ تمام‌عیار است

پاسدار غیب‌پرور سرکرده بسیج ضد‌مردمی
پاسدار غیب‌پرور سرکرده بسیج ضد‌مردمی
سرکرده بسیج ضد‌مردمی ‌ترس خود را از فضای مجازی ابراز داشت و گفت: «عرصه فضای مجازی، یک جنگ تمام عیار است و نباید در این میدان خوش خیال باشیم».

پاسدار بسیجی ترس خود را در عرصه جنگ فرهنگی آشکار کرد و گفت: «دشمن با دین و اعتقادات ما کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی کند و ارزشهایشان را بگیرد».

پاسدار غیب‌پرور گفت: «دشمن چون هوشیار است و مترصد ضربه زدن به اصل نظام است اگر ما خوب عمل ننماییم او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما دشمن پیروز می‌شود».

این پاسدار بسیجی ادامه داد: «در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم، باید عرصه فضای مجازی را بررسی نماییم که چه تعداد نیروی کار آمد وحرفه‌ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی‌رحمی است، و این همان جنگ تمام‌عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است و امروز به گونه‌ای است که همه امکانات گذشته را در یک گوشی جمع کرده‌اند».

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی گفت «در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و در این عرصه نباید خوش خیال باشیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6976140d-344f-433d-87a0-e3ba7e2b2256"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات