728 x 90

پیامهای نمایندگان پارلمان اروپا به‌مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶

پیامهای نوروزی نمایندگان پارلمان  اروپا
پیامهای نوروزی نمایندگان پارلمان اروپا

ژوزه بووه نماینده پارلمان اروپا از فرانسه

امروز من اینجا هستم تا سال ۱۳۹۶ را به شما تبریک بگویم که سالی خوب و پر از خوشبختی باشد. شما نوروز را جشن می‌گیرید. و این جشنی است که چندین روز ادامه دارد و اجازه خواهد داد که امید به داشتن یک کشور دموکراتیک دوباره زنده شود.
 


من با شما هستم، چون از سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کنم. من از خانم رجوی حمایت می‌کنم که این مبارزه را هدایت می‌کند، با قاطعیت و با استحکام. و من می‌دانم که تمام مردم ایران که تحت سلطه آخوندها هستند، آنها نیز در مقاومت هستند.

حال آنچه که من برای سال نو آرزو دارم:
امیدوارم که در نهایت، آزادی پیروز شود. که شما این توان را داشته باشید که این رژیم دیکتاتوری مذهبی را سرنگون کنید و این‌که در نهایت دموکراسی بتواند مردم ایران را به کامیابی، به سوی خوشبختی و خرسندی و به اشتراک و به صلح برساند. این آن چیزی است که من برای این سال نو برایتان آرزو می‌کنم. و ما مبارزه را با هم ادامه می‌دهیم. می‌دانم که شما متعهد هستید و می‌دانم که شما این توان را در درون خود دارید. روحیه شما از شمشیر آخوندها قویتر است.

آنا زابورسکا نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی

سال نو در کشور شما ایران فرا می‌رسد. چه برای شما آرزو کنم؟ امیدوارم که دیری نپاید که شما بتوانید این سال نو را در صلح جشن بگیرید. من واقعاً فعالیتهای خانم رجوی را حمایت می‌کنم چرا که برای او نیز این هدف اصلی می‌باشد که تمام مردم، تمام شهروندان ایران در آزادی و در احترام به یکدیگر و در یک محیط دوستانه با هم زندگی کنند. من الآن چندین سال است که در پارلمان اروپا هستم و شرایط ایران را دنبال می‌کنم.
 


وقتی که دیدم ساکنان کمپ لیبرتی به یک مکان امن منتقل شده‌اند، فکر می‌کنم که با گام های کوچک وضعیت در ایران هم بهبود خواهد یافت. این را از صمیم قلب برایتان آرزو دارم.

تونه کلام نماینده پارلمان اروپا از استونی

 

دوستان عزیز، خیلی خوشحال هستم که در فرصت نوروز به شما تبریک می‌گویم. بنظرم خیلی حالت سمبلیک دارد که سال نوی ایرانی با بهار آغاز می‌شود. این خود پیام امید است. امیدی که امروز توسط سازمان مجاهدین خلق ایران و مریم رجوی ارائه می‌شود. بسیار خوشحال هستیم که سال گذشته همه موفق شدند که از عراق خارج شوند و در آلبانی مستقر شوند و در حال حاضر امید تازه‌یی وجود دارد و فکر می‌کنم که این امید بهار همچنین ما را به آزادی در تهران خواهد رساند. البته دیر یا زود دارد. ولی بهتره که زودتر باشه! من برای همه شما یک سال نو خیلی خوبی را آرزو می‌کنم. ما همه در همبستگی با شما متعهد هستیم تا زمانی که ایران آزاد شود.

اسوتوسلاو مالینف نماینده پارلمان اروپا از بلغارستان

 


می‌خواهم برای همه شما سال نوی خوبی را آرزو کنم. بهار از همین الآن اینجا در فرانسه و اروپا آمده است. بهترین آرزوها را برای شما دارم. آرزوی موفقیت در همه فعالیت‌هایتان و آرزوی موفقیت برای دوستان ایرانی‌مان در مبارزه برای دموکراسی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1546b7b-3c54-4789-b779-5fe4a96e1bc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات