728 x 90

فضیحت خالص‌سازی در شعبده انتخابات خامنه‌ای

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

فضیحت خالص سازی در شعبده انتخابات خامنه‌ای

جنگ گرگها و اذعانهای ناگزیر درباره خطر مجاهدین به عنوان دشمن اصلی نظام

 

آخوند علوی وزیرپیشین اطلاعات رژیم از مهره های رد صلاحیت شده

در مصاحبه با خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی

در دوره مجاهدین خانه‌های تیمی و تیم‌های عملیاتی زیاد بود

 اما مورد حمایت مستقیم و مساعدت تدارکاتی و لجستیک یک حکومت نبودند

 

کرنش باند مغلوب برای خامنه‌ای با  دعوت به بسیج همه باندهای رژیم علیه مجاهدین

الیاس حضرتی:

زمانی که مجاهدین خلق با یک میلیشای سازماندهی‌شده تصور کردند دو روزه می‌توانند

 دخل نظام را بیاورند امام یک ساختار اطلاعات ۳۶میلیونی را تشکیل داد

 

روزنامه حکومتی همدلی:

گسترده‌ترین دوران ردصلاحیت‌ها را می‌گذرانیم

حتی این نگاه موجود اصولگرایان را هم دچار خالص سازی کرده

 

 آخوند علوی وزیرپیشین اطلاعات رژیم

و اعتراف ناگزیربه استقلال عملیاتی مجاهدین

آخوند علوی وزیر پیشین اطلاعات رژیم: آخوند جنایتکار محمود علوی وزیر اطلاعات پیشین رژیم به‌مدت ۸سال و عضو خبرگان ارتجاع، رد صلاحیت او در خالص سازی شعبده انتخابات به جنگ گرگها دامن زده است، روز ۱۶دی در مصاحبه با خبرگزاری رسمی رژیم ضمن شرح خدمات جنایتکارانه خود در ترور مخالفان در خارج کشور و تأکید بر این‌که شرایط کنونی رژیم سخت است، به استقلال عمل مجاهدین در عملیات و نبرد شان با دیکتاتوری آخوندی گفت: «دوره مجاهدین خانه‌های تیمی و تیم‌های تروریستی و ترورها زیاد بود اما مورد حمایت مستقیم و مساعدت تدارکاتی و لجستیک یک حکومت نبودند».

آخوند علوی در این مصاحبه برای جلب نظر ولی‌فقیه ارتجاع، ضمن لگد زدن به‌عملکرد آخوند روحانی در سال۹۸ و فوران قیام بزرگ آبان۹۸، گفت: اگر در سال ۹۸ به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم.

آخوند علوی: در هر دو انتخابات به‌صورت مستقل ثبت‌نام کرده‌ام، به این دلیل که من هیچ زمانی عضو هیچ جریان سیاسی نبوده‌ام، البته همواره به جریان اصول‌گرا منسوب بوده‌ام.

ما باید مردم را توجیه کنیم تا وارد صحنه شوند و ببینند در میان نامزدها چه کسی با اهداف آنها بیشتر نزدیک است و به او رأی بدهند. شما باید حرف، اعتراض، فریاد و یا انتخابتان را با رای دادن اعلام کنید نه با رأی ندادن.

(ایرنا: ۱۶دی)

 

الیاس حضرتی از مهره‌های باند مغلوب: همزمان با رد صلاحیتها و تیغ خالص سازی خامنه‌ای یکی از مهره‌های باند مغلوب رژیم به نام الیاس حضرتی در مصاحبه با رسانه‌های رژیم به نیاز همه باندهای حاکمیت به بسیج علیه مجاهدین پرداخت و گفت:

زمانی که مجاهدین خلق با یک میلیشیای سازماندهی‌شده تصور کردند ۲روزه می‌توانند دخل کشور را بیاورند، امام باز هم به مردم متوسل شد و یک ساختار اطلاعات ۳۶میلیونی را تشکیل داد. این‌گونه اساس تصمیم‌سازیهای کشور مبتنی بر برگزاری انتخابات تشکیل شد و مشارکت‌های مردمی در پیشبرد امور در بالاترین سطوح قرار گرفت.

این مهره حکومتی در ادامه به قیامهای سال ۹۸ و ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت:

از سال ۹۸ و ۱۴۰۰ اتفاقاتی ویژه در کشور رخ داد و مشارکت در ایران به‌صورت معنادار و هدفمند کاهش یافت. از طرفی اتفاقات اجتماعی خاصی هم در سال ۱۴۰۱ رخ دادند که نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرد و اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ در ایران را صد چندان کرد. به‌رغم قصورها و نامهربانی‌هایی که دوستان ما دیده بودند، باز تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب جلو آمده و به مردم و گروه‌های مختلف توصیه کردند که در انتخابات حاضر شوند. نهایتاً مشخص شد جریانهای متحجر و خشکه مقدس، خط و نظر و الگوی مورد نظر خود را مسلط می‌کنند. پس از اعلام بررسی صلاحیت‌ها، بخش‌های اندک افراد باقیمانده رد صلاحیت شده و بسیاری از احزاب و گروهها عملاً دیگر کسی را ندارند که بخواهند در انتخابات لیستی داشته باشند. ، به خدا باید پناه برد از این سوءتدبیر. از این بابت بسیار متأسفیم.

(روزنامه اعتماد رژیم ۱۸دی ۱۴۰۲)

 

گسترده‌ترین دوران ردصلاحیتها را می‌گذرانیم

روزنامه حکومتی همدلی در مطلبی با عنوان «هواداران اندک سالاری» نوشت: غیر از چند نفر که چهره‌های شاخصی بودند شاید یکی از گسترده‌ترین دوران ردصلاحیتها را می‌گذرانیم.
«با حداقل تنوع کاندیداها روبه‌رو هستیم. حتی این نگاه موجود اصول‌گرایان را هم دچار خالص سازی کرده و معتقد است باید این بخش سیاسی را در یکی _ دو طیف کوچک خلاصه کند.

اگر این شیوه‌های موجود تداوم داشته باشد چه اتفاقاتی در آینده قابل تصور است. این سؤالی است که بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران سیاسی نسبت به آن پاسخ‌های نسبتاً یکسانی دارند و البته جواب‌هایی که اغلب هشدار آمیز و نگران‌کننده است.

(‌روزنامه همدلی ۱۸دی ۱۴۰۲)

 

شورای نگهبان رژیم: اعتراض ۳۰۰۰نفر به رد صلاحیتها

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان رژیم به اعتراض ۳۰۰۰نفر نسبت به رد صلاحیتهای نمایش انتخابات اعتراف کرد و گفت: روز ۱۷دی اولین روز از مهلت سه روزه برای اعتراض افراد بود و با آخرین آماری که در اختیار من قرار دارد، حدود ۳ هزار نفر اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده بودند.

(‌خبرگزاری تسنیم ۱۷دی)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/147e9f77-db59-474a-86ad-15b5bcfc98ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات