728 x 90

ادامه درگیریها در استان درعا در جنوب سوریه

درگیریها در جنوب سوریه
درگیریها در جنوب سوریه
اتاق عملیات بنیان مرصوص اعلام کرد بر یک مجتمع استراتژیک نجار مسلط شده است این مجتمع از مستحکمترین مواضع دفاعی رژیم اسد در محله منشیه محسوب می‌شد. رزمندگان همچنین یک انبار مهمات متعلق به نظامیان اسد در این محله را منهدم کردند.

اتاق عملیاتِ بنیانِ مرصوص، تأکید کرد رژیم اسد، کنترل خود را بر اغلب مناطق، در محله منشیه از دست داده و عناصر آن در وضعیت فروپاشی به‌سر می‌برند.

رژیم اسد، از زنان، به‌عنوان سپر انسانی، برای ممانعت از پیشروی رزمندگان در این محله، استفاده می‌کند.

این در حالیست که، درگیریها میان طرفین، در جاده درعا به خربت غزاله به‌وقوع پیوست که در نتیجه، دهها تن از عناصر اسد، از پای درآمدند.

از سوی دیگر، هواپیماهای روسی و رژیم اسد، حملات فشرده‌ای علیه شهرِ آزاد شده درعا انجام دادند، که در جریان آن، شماری از شهروندان، کشته و مجروح شدند.

منابعی در صحنه گفتند، هواپیماهای جنگی، بیمارستانِ صحرایی در درعابلد را بمباران کردند که، باعث از دور خارج شدنِ بیمارستان، گردید.

سازمانهای مدنی در درعا از مردم خواستند که، برای کاستن از فشار بمبارانهای هوایی، لاستیکهای کهنه را در سطح شهر، آتش بزنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30f88ca4-fcd0-4210-80f4-c8907d9a7a6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات