728 x 90

آخوند صدیقی: اگر دولت در مذاکرات هسته‌یی به نظر رهبری توجه می‌کرد برجام به نافرجام نمی‌رسید

--
--
آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران در مورد زهرخوران اتمی گفت: «اگر دولت در مذاکرات هسته‌یی به نظر رهبری توجه می‌کرد برجام به نافرجام نمی‌رسید».

وی روز چهارشنبه 15دی95 در گفتگو با خبرنگاران گفت: «دولت می‌بایست تمام فعالیتهای خود را با نظرات رهبری پیش ببرد و اگر مسئولان ما به نظرات ایشان توجه می‌کردند شاید امروز ما برنده توافقات هسته‌یی بودیم و شاهد به نافرجام رسیدن برجام نبودیم لذا ما معتقدیم که تمام دولتها باید اقدامات و خدمات دهی خود به مردم را در کنار نظرات رهبری و اطاعت از ایشان پیش ببرند تا کشور در هیچ زمینه‌ای با مشکل مواجه نشود».

خاطرنشان می‌شود آخوند روحانی روز 16آذر95 در دانشگاه تهران طی سخنانی خامنه‌ای را مسئول شکست برجام معرفی کرد و گفت: «ما هیچ قدمی در مسأله برجام برنداشتیم مگر آن‌که با مقام معظم رهبری مشورت کردیم… ایشان نامه‌های مکتوب دادند به من خطاب کرده و دستوری که من روی نامه‌های ایشان دادم. هیچ نامه‌یی نبوده که ایشان بنویسد و من دستور قاطع ندهم. در مقام عمل جایی کم و کسر آوردیم اما مبنا بر این بوده که دستورات ایشان عملی شود… تصمیماتی که راجع به مذاکرات اتخاذ می‌شد ساعتها در خدمت مقام معظم رهبری تشکیل می‌شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ad03503-6f3a-4734-ba60-7812a21f46d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات