728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند مصباح یزدی: به‌دنبال برجام، برجام‌های دیگری در راه است، تا جایی که از انقلاب اثری باقی نماند

-

آخوند مصباح یزدی
آخوند مصباح یزدی
آخوندی مصباح یزدی در جمع عوامل بسیجی به جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و با حمله به باند رفسنجانی – روحانی گفت: «برخی می‌گویند دموکراسی امری است که همه دنیا آن را پذیرفته و یک فرهنگ جهانی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت! البته این سخن مقدمه است برای روزی که ـ‌خدای ناکرده‌ـ کسانی جرأت کنند و این فکر باطل خود را به زبان بیاورند که رهبری یعنی چه؟! مردم رأی می‌دهند و رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنند و لازم نیست شخص دیگری به‌عنوان رهبر در رأس حکومت باشد!».

وی افزود: «عده‌یی می‌خواهند بگویند مشکلات با آمریکا که او را مهم‌ترین دشمن خود می‌دانستیم، با گفتگو و امضای برجام قابل حل است و این امر نشانه آن است که ما از اول هم اشتباه کردیم که با آمریکا دشمنی کردیم؛ حتی با شاه هم می‌توانستیم مذاکره کنیم و با بده بستان و یک معامله برد ـ برد با شاه قضایا را حل کنیم، تا او سلطنت کند و حکومت را به دست ما بسپارد!».

آخوند یزدی با نگرانی از برجامهای بعدی گفت: «باید توجه داشت که مسأله فقط پیروزی ما در برجام، یا تأیید آن از سوی دولت جدید آمریکا، و عدم نقض برجام با تمدید تحریم‌ها یا وضع تحریم‌های جدید نیست. مسأله این است که به‌دنبال این برجام، برجام‌های دیگری در راه است که روز به روز، انقلاب را از هدف خود دورتر می‌کند، تا جایی که دیگر اثری از اصل انقلاب باقی نماند .»

وی افزود: «خطر دیگری که امروز این انقلاب را تهدید می‌کند پشیمانی از انقلاب و اشتباه خواندن اصل آن است. در نتیجه این تفکر خون همه شهیدان و تمامی خسارتهایی که تاکنون از سوی دشمنان به این مردم و کشور تحمیل شده، نادیده انگاشته، و مجبور می‌شویم فرش قرمزی جلوی پای آمریکا پهن کرده و خواهش کنیم تا سفارتشان را در ایران بازگشایی کنند و روز از نو، روزی از نو!».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa7f405b-455b-4328-97a9-6076484ef82d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات