728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی کارگران فولاد یاسوج، نصب نیروی کهنوج و خط ۲ قطار شهری مشهد

-

 -
-

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه فولاد یاسوج مقابل استانداری کهگیلویه و صدا و سیمای رژیم


صبح روز دوشنبه 5 مهر 95 کارگران کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق (بیش از یک سال است که حقوق نگرفته‌اند) مطالبات خود از این کارخانه در مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در مقابل صدا و سیمای رژیم در این استان تجمع کردند.
 


لازم به توضیح این چندمین تجمع این کارگران زحمتکش می‌باشد.

تجمع اعتراضی کارگران خط 2 قطارشهری مشهد نسبت به عدم پرداخت حقوق


روز یکشنبه 4 مهر 95 جمعی از کارگران خط ٢ قطارشهری مشهد نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود تجمعی اعتراضی برپا کردند.

مطابق خبر دریافتی طرف قرارداد که حقوق کارگران خط 2 قطار شهری مشهد را پرداخت نکرده، قرارگاه موسوم به خاتم رژیم است. این قرارگاه مدعی شده است که پیمانکار به‌جای پرداخت حقوق کارگران اقدام به خرید قطعات کرده است.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت نصب نیرو کهنوج کرمان

کارگران شرکت نصب نیرو کهنوج صبح دوشنبه 5 مهر ماه در اعتراض به پرداخت نشدن 6 ماه حقوق معوقه‌شان در شرکت نصب نیرو کهنوج تجمع کردند.
 


کارگران در این تجمع در مقابل درب شرکت ایستاده و از ورود کارمندان به نیروگاه برق نیز جلو گیری کردند. کارگران تجمع کننده اعلام کردند که بعد از ماهها پیگیری برای مطالبات خودشان و بدون نتیجه ماندن آن، تصمیم به تجمع گرفته‌اند.

یک کارگر تجمع کننده گفت: آیا پرداخت شش ماه حقوق در اوج بازگشایی مدارس که از این حقوق بعد از پرداخت اقساط و بدهی به بانکها حتی پول نانی هم نمی‌ماند، دردی از کارگر مظلوم و خانواده‌اش دوا می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4b4a0db-8e32-4c96-8849-a0d4f857ae8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات