728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله به رفسنجانی: او دچار دگردیسی شده و تفاوت گفتمان او با خامنه‌ای ریشه‌یی است

-

رفسنجانی - خامنه ای
رفسنجانی - خامنه ای
عوامل باند خامنه‌ای، رفسنجانی را به‌دلیل مخالفت با ولی‌فقیه ارتجاع مورد حمله قرار دادند.

آخوند رجبی از آخوندهای حوزه قم که روز شنبه 13شهریور با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد گفت: «گفتمان هاشمی از گفتمان امام و رهبری زاویه گرفته است. … متأسفانه… تفاوتهای جدی در گفتمان هاشمی با گفتمان رهبری وجود دارد که ریشه‌یی هستند. … برای مثال در خصوص مسأله استکبارستیزی و یا اتکای به توانمندیهای درونی تفاوت دیدگاههای عمیقی وجود دارد که خود آقای هاشمی نیز آنها را انکار نمی‌کند و در خاطرات خود نیز نسبت بدان تأکید کرده است» .

وی افزود: «بر این مبنا تفاوت دیدگاه آقای هاشمی با امام و رهبری معظم انقلاب کاملاً روشن و صریح است و امروز آقای هاشمی باید پاسخ دهند که آیا به توصیه امام راحل عمل کرده‌اند و یا خیر؟ !» .

همچنین آخوند ابراهیم حسینی که از وی به‌عنوان کارشناس سیاسی نام برده شده است، با اشاره به این‌که رفسنجانی دچار دگردیسی شده است گفت: «در حوزه‌های مختلفی ما شاهد هستیم سیره و روش افرادی مثل هاشمی دقیقاً عکس مطالبات امام و رهبری است» .

وی که روز شنبه 13شهریور با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد گفت: «متأسفانه… ما شاهد یک تفاوت آشکار و صریح بین مواضع هاشمی با گفتمان امام و رهبری هستیم » .

آخوند حسینی با اشاره به این‌که گفتمان امام و رهبری گفتمان ضدیت با لیبرالیسم، مبارزه با اشرافی‌گری و استکبارستیزی است، گفت: ما در خصوص آقای هاشمی شاهد یک دگردیسی سیاسی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0dc31e36-a5e3-450f-8498-5614ded91d22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات