728 x 90

فساد اقتصادى,

مفقود شدن سه نفتکش به ارزش یکصد میلیون دلار!

-

مفقود شدن سه نفتکش به ارزش یکصد میلیون دلار!
مفقود شدن سه نفتکش به ارزش یکصد میلیون دلار!
خبرگزاری حکومتی ایلنا در یک درگیری باندی به گوشه‌یی از غارت و چپاول در رژیم آخوندی اعتراف کرد و فاش ساخت در زمان پاسدار احمدی‌نژاد، از 8 فروند نفتکش خریداری شده، بدون امضاء قراردادی از یک فرد یونانی، سه فروند به ارزش یکصد میلیون دلار، هنوز برنگشته و مفقود است.

این منبع افزود: با پیگیری مقامهای مسئول، تبعه یونانی مذکور با ترفندی خاص به ایران آورده شد که به‌محض ورود، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد و در حال حاضر پرونده در دادستانی تهران در حال رسیدگی است.

یک روز پیش از انتشار این خبر حجت‌الله میرزایی، معاون وزارت کار رژیم درباره جزئیات این نفتکشها به روزنامه حکومتی شرق گفت: از زمانی که ایران با محدودیت‌های جابه‌جایی نفت مواجه شد، شرکت نفت موظف شد تا تعدادی کشتی با پرچم کشورهای دیگر خریداری کرده و به جابه‌جایی نفت اقدام کند و توصیه شد، خرید نفتکش‌ها را به مدیرعامل یک شرکت ناشناخته داده شود که سرانجام به یک فرد گمنام یونانی به نام دمیتری کامبیس سپرده شد.

پیش از این نیز رسانه‌های حکومتی از مفقود شدن یک دکل نفتی در زمان پاسدار احمدی‌نژاد خبر داده بودند. در جریان آن پرونده نیز، کل مبلغ خرید یک دکل نفتی به ارزش ۸۷ میلیون دلار به یک شرکت رومانیایی پرداخت شده بود، اما هرگز آن دکل نفتی به ایران نیامد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92170dbf-c31a-4fda-81d3-a7dab8662b15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات