728 x 90

اعتصاب و اعتراض کارگران گروه ملی فولاد اهواز + فیلم

از صبح امروز شنبه ۱۹ آبان۹۷، اعتصاب و اعتراضات کارگران گروه ملی فولاد اهواز در مقابل ساختمان استانداری رژیم در اهواز آغاز شد.

کارگران خشمگین شعار می‌دهند:

این همه بیعدالتی هرگز ندیده ملتی

حسین حسین شعارشون دزدیها افتخارشون

دستای پشت پرده با کارخونه چه کرده

 

روز گذشته تحصن و اعتصاب رانندگان کامیون و کشاورزان اصفهان و نجف آباد و کارگران نیشکر هفت تپه  درشهرهای میهن  ادامه  داشت:

گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۷۱ شهر از ۲۵ استان کشور

رانندگان کامیون و خودروهای سنگین روز جمعه ۱۸ آبان ماه به چهارمین دور اعتصاب خود برای آزادی رانندگان دستگیرشده و سایر مطالبات خود  ادامه دادند..کامیونداران در شهرهای مشهد، اهواز، خرم آباد، دورود ملایر، بندرعباس، اراک، آباده، چابهار، بندر موسوم به امام  و بیرجند به اعتصاب خود ادامه دادند.

اعتصاب کامیونداران تاکنون در ۷۱ شهر از ۲۵ استان کشور گسترش یافته است.

 

 

اعتراض کشاورزان قهدریجان

روز جمعه ۱۸ آبان ماه، کشاورزان زحمتکش در قهدریجان در ادامه اعتراض و اعتصاب روزهای گذشته، به اعتراض خود ادامه دادند. آنان خواستار بدست آوردن حقابه قانونی شان هستند.

 

 

تجمع  اعتراضی کشاورزان و حقابه داران نجف آباد و خوراسگان

روز جمعه ۱۸ آبانماه کشاورزان و حقابه داران در شهر نجف آباد  اصفهان در اعتراض به مشکل بی آبی و  برای بدست آوردن حقآبه قانونی شان به تحصن خود ادامه داده  و تجمع اعتراضی برگزار کردند

کشاورزان خوراسگان نیز به این تجمع اعتراضی پیوستند  و در باره مشکلاتشان سخنرانی کردند. کشاورزان با تاکید بر اتحاد تا رسیدن به همه خواسته های خود گفتند همه وعده و وعیدهای کارگزاران حکومتی دروغ بوده و باید  برای گرفتن حقمان بلند شویم.

 

پنجمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران هفت تپه

کارگران نیشکر هفت تپه روز جمعه۱۸آبان ماه  برای پنجمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات کارگران و پایان دادن به دخالت عوامل رژیم در شرکت تحت عنوان بخش خصوصی  به اعتصاب وتجمع خود ادامه دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bf9f1ee-51bd-4c0d-96b5-7f16bb0e7862"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات